نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها
پایان تلخ

شهرخودرو با قبول سنگین‌ترین شکست فصل خود به استقبال تعطیلات لیگ رفت

  • کد خبر: ۱۲۸۵۰
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
شهرخودرو با قبول سنگین‌ترین شکست فصل خود به استقبال تعطیلات لیگ رفت
روز گذشته دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب دیدار معوقه هفته یازدهم، در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تراکتور به پایان رسید.
مرتضی اخوان - شلیک اشکان دژآگه در دقیقه ۷۲ تیر خلاصی بود بر پیکره تیمی که بعد از زدن گل اول برابر تراکتوری‌ها، انگیزه‌های زیادی برای بازگرداندن بازی داشت. مردان یحیی گل‌محمدی که برای گرفتن انتقام ناکامی فصل گذشته برابر تراکتور به ورزشگاه یادگار امام رفته بودند در نیمه اول بازی را خوب و با اعتمادبه‌نفس آغاز کردند، اما در ادامه و با گذشت ۱۵ دقیقه از بازی، این تیم میزبان بود که با حمایت هوادارانش بر بازی مسلط شد. تراکتورسازان هرچه از زمان بازی در نیمه اول گذشت، توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفتند و با پرس شدید در زمین شهرخودرو، عرصه را بر مشهدی‌ها تنگ کردند. جدی‌ترین اتفاق این بازی در نیمه اول ارسال تیموری و ضربه سر ایمان سلیمی بود که با فوق واکنش مهدی رحمتی دروازه شهرخودرو بسته ماند. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و در دقیقه ۳۵ میثم تیموری، مدافع چپ تراکتور، از فضای خالی پشت سر مدافع جامانده شهرخودرو، فرشاد محمدی مهر، استفاده کرد و با یک ارسال دقیق به درون محوطه جریمه زمینه گل‌زنی رضا اسدی را فراهم آورد. در نیمه دوم باز هم تراکتوری‌ها بر روند حملاتشان به روی دروازه شهرخودرو افزودند. گویی مردان یحیی در تسخیر نیروی هجومی قرمز‌ها گرفتار شده بودند و حتی نمی‌توانستند توپ را از میانه زمین عبور دهند. فشار حملات میزبان در شروع نیمه دوم خیلی زود شیرازه خط دفاع شهرخودرو را از هم پاشید و روی ارسال احسان حاج‌صفی و شلوغی گیج‌کننده درون محوطه جریمه، این مسعود شجاعی باتجربه بود که دروازه دوست قدیمی‌اش، مهدی رحمتی، را برای دومین‌بار گشود. بعد از این گل بود که استراتژی سراسر هجومی شهرخودرو آغاز شد و تیم یحیی یکباره از این رو به آن رو شد به شکلی که خیلی زودتر از حد تصور روی ارسال دقیق فرشاد محمدی‌مهر که در صحنه گل اول کم مقصر نبود، محمدحسین مرادمند، مدافع سرزن شهرخودرو، مثل بازی برابر پیکان گل‌زنی کرد تا امید‌ها به اردوی مشهدی‌ها بیاید. اما در ادامه باز هم این تراکتور بود که با اشکان دژآگه به گل سوم رسید تا خیال تبریزی‌ها را از رستگاری در یادگار امام راحت کرد. تراکتور با پیروزی ۳ بر یک برابر شهرخودرو بیست‌وهفت‌امتیازی شد و حالا در جدول در جایگاه پنجم قرار دارد و با توجه به یک بازی کمتر در مقایسه با شهرخودرو و استقلال، می‌تواند به فرض پیروزی در آن بازی، تا پله سوم جدول هم صعود کند و دوباره در جمع مدعیان باشد.
 
 
شهرخودرو با قبول سنگین‌ترین شکست فصل خود به استقبال تعطیلات لیگ رفت


از تعویض اجباری تا اشتباه مرگبار
زوج جدید یونس شاکری و مرتضی خراسانی در خط حمله شهرخودرو زوجی است که یحیی گل‌محمدی در یکی دو بازی اخیر از آن استفاده کرده است، زوجی که به شدت شبیه زوج شاکری و مهربان است با این تفاوت که خراسانی در مصدومیت مهربان فرصت بازی پیدا کرده بود. با این همه، در نیمه اول دیدار روز گذشته، یونس شاکری با مصدومیت از ناحیه گونه مواجه شد تا در نیمه دوم، زوج مرتضی خراسانی و حسین مهربان، ۲ مهاجم ریزنقش و سرعتی شهرخودرو در خط حمله، بار‌ها مدافعان تراکتور را به زحمت بیندازند. بازگشت حسین مهربان بعد از چند بازی مصدومیت تحرک خوبی در نیمه دوم به خط حمله شهرخودرو داد. با وجود این، ۲ جوان مشهدی شهرخودرو در خط آتش آن‌چنان زهردار نبودند که بتوانند بازی را برای شاگردان یحیی دربیاورند. با این همه، نباید از نقش بازی ضعیف نام‌های بزرگ شهرخودرو در این بازی گذشت. سروش رفیعی که یکی از باتجربه‌ها و نام‌های بزرگ شهرخودرو است، در این بازی نه‌تن‌ها در فاز هجومی موفق نبود بلکه در صحنه گل سوم تراکتور با لو دادن توپ در موقعیت ضد حمله، فرصت را برای شلیک مرگبار دژآگه به قلب شهرخودرو فراهم کرد.
 
 
شهرخودرو با قبول سنگین‌ترین شکست فصل خود به استقبال تعطیلات لیگ رفت


سنگین‌ترین شکست یحیی در شهرخودرو
خط دفاع شهرخودرو که در نیم‌فصل اول مسابقات آمار خوبی از خود به جا گذاشته بود و با دریافت ۶ گل به همراه سپاهان بهترین خط دفاع مسابقات را داشت، در دیدار روز گذشته بدجور اسیر تیم پرمهره تراکتور شد و به اندازه نصف گل‌های نیم‌فصل اول دروازه‌اش باز شد. این نه‌تن‌ها سنگین‌ترین شکست شهرخودروی‌ها در این فصل رقابت‌ها بلکه بدترین باخت این تیم از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در مشهد است.

داور عصبی و رحمتی عصبانی‌تر!
از حواشی این بازی می‌توان به داوری پرحرف‌وحدیث آن اشاره کرد. حاج ملک که این بازی، قاضی میانه میدان، در هر ۲ نیمه با سوت‌های عجیب و غریبش بار‌ها بازیکنان ۲ تیم را عصبی کرد. با وجود این، برخورد‌های او با بازیکنان آن‌قدر عصبی به نظر می‌رسید که باید یکی خود داور را آرام می‌کرد. حاج ملک در دقیقه ۸۳ روی یک صحنه اعتراض اکبر صادقی، کاپیتان شهرخودرو، کم مانده بود با او درگیر و دست‌به‌یقه شود. صحنه بحث‌برانگیز دیگر این بازی هم گل کارلوس چاواریا برای شهرخودرو بود که کمک‌داور دوم بازی با تأخیری زیاد آن را آفساید اعلام کرد، مسئله‌ای که نیمکت شهرخودرو را برای دقایقی ملتهب کرد. با این همه صحنه جالب این دیدار زنده شدن خاطره شوت کردن توپ به سمت توپ‌جمع‌کن بود، صحنه‌ای که مهدی رحمتی، سنگربان شهرخودرو، در دقیقه ۶۷ رقم زد و توپ را به سمت توپ‌جمع‌کن تبریزی که گویا در دادن توپ به او تأخیر کرده بود زد. البته توپ به تابلوی تبلیغاتی خورد و در برگشت، خود رحمتی آن را گرفت!
 
 
شهرخودرو با قبول سنگین‌ترین شکست فصل خود به استقبال تعطیلات لیگ رفت


گل‌محمدی: داور بازیکنان ما را عصبی کرد
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از شکست برابر تراکتور گفت: داور امروز بازیکنان ما را عصبی کرد و همین موضوع باعث شد آن‌ها تمرکز لازم را برای بازی از دست بدهند. یحیی گل‌محمدی افزود: بازی جان‌دار، فیزیکی و خوبی را شاهد بودیم و تماشاگران از این دیدار لذت بردند. اگر تنش‌های داوری نبود، ۲ تیم می‌توانستند فوتبال بهتری داشته باشند، اما برخی مواقع داوران تصمیماتی می‌گیرند که تب و تاب بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: داور کمی لذت فوتبال را در بازی امروز گرفت. به غیر از این بازی، در ۵ بازی اخیر ۷ پنالتی تیم ما دیده نشده است. همه این پنالتی‌ها ۱۰۰ درصد بوده است. گل‌محمدی درباره اینکه فهرست نقل و انتقالات شهر خودرو آماده شده گفت: ما هنوز فهرستی ندادیم، ولی لیست خروجی ما به نفراتی که جذب می‌شوند بستگی دارد. ما با تقویت تیم و امکانات بهتر جای پیشرفت داریم. وی درباره اینکه آیا مذاکره با امید عالیشاه صحت دارد گفت: خیر، این خبر صحت ندارد. او همچنین درباره عصبانیت رحمتی و شوت وی به سمت یک توپ‌جمع‌کن اظهار کرد: داوری بازیکنان ما را عصبی کرده بود و چیز خاصی نبود. اگر کمیته داوران برای داوران تنبیه در نظر بگیرد ما هم برای رحمتی این کار را در نظر می‌گیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->