نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
در مشهد تیم نداشت، در تهران تیم خرید

رضا عنایتی مالک و سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت شد

  • کد خبر: ۱۲۶۵۰
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۵
رضا عنایتی مالک و سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت شد
رضا عنایتی بعد از مدت‌ها بی‌خبری روز گذشته مالک و سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت شد، سرخپوشان پاکدشت در پایان نیم‌فصل اول لیگ دسته یک با ۱۹ امتیاز در رده دوزادهم جدول قرار دارد.
سینا شکور - قصه حضور مشهدی‌ها در تیم‌هایی خارج از شهر خودشان موضوع تازه‌ای نیست و از حشمت مهاجرانی گرفته تا اکبر میثاقیان و خداداد عزیزی، نیکبخت واحدی، بادامکی و عنایتی ... و البته از این دست، فوتبالیست‌های زیادی بوده‌اند که ترجیح داده‌اند به جای حضور در مشهد در شهر دیگری فعالیت داشته باشند. در این بین، اما رضا عنایتی را می‌توان رکورددار دانست، بازیکنی که به غیر از مشهد در شهر‌های دیگری همچون تهران، قم، اصفهان، کرمان، همدان، شیراز و حتی در کشور امارات نه‌تن‌ها به عنوان بازیکن فعالیت داشت بلکه به عنوان سرمربی نیز تجربه متفاوتی را برای خودش رقم زد. حالا نیز عنایتی یک بار دیگر به یکی از چهره‌های فوتبالی در میان رسانه‌ها مطرح شده است، اما این بار نه در عرصه بازی بلکه به عنوان سرمربی و البته مدیریتی و مالکیتی.

سرخ‌پوشان تیمی نوپا با حضور یک مشهدی
سرخ‌پوشان پاکدشت تیم تازه‌تأسیسی که روز گذشته نامش در کنار رضا عنایتی سر زبان‌ها افتاد و گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی رسانه‌ها را نیز در پی داشت. باشگاهی با قدمت نزدیک به ۲ سال که در سال ۹۷ با نام پیشین پرسپولیس پاکدشت و با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران در فصل ۹۷-۹۸ با سرمربیگری فرهاد کاظمی وارد لیگ دسته یک فوتبال (آزادگان) شد و در پایان فصل گذشته نیز با قرار گرفتن در رده ششم جدول کارش را به پایان رساند، هرچند کاظمی در فصل گذشته تا پایان فصل نتوانست با این تیم باشد و به دلیل اختلافاتی، از این تیم کنار رفت تا پاشازاده جایگزین او شود. پس از پایان فصل گذشته، مدیران باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت علی نیکبخت را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند. این مربی تهرانی نیز در پایان این نیم‌فصل لیگ دسته اول به دلیل مشکلاتی از این تیم جدا شد. ارتباط خوب رضا عنایتی با مدیران این باشگاه و پیشنهاد ویژه آن‌ها به رضا عنایتی، اما باعث شد تا دوباره نام آقای گل مشهدی ادوار مختلف لیگ برتر که پس از آویختن کفش‌هایش این روز‌ها به دنبال کسب تجربه بیشتر در حوزه مربیگری است، نه‌تن‌ها به عنوان مربی بلکه در قامت مالک باشگاه دیده شود.

رایزنی با عنایتی از مربیگری تا مالکیت
این‌طور که گفته می‌شود مدیران باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت پس از کناره‌گیری نیکبخت، به عنایتی پیشنهاد سرمربیگری تیمشان را می‌دهند، اما جلسات مختلف او با مدیران باشگاه در نهایت منجر به خرید سهام این باشگاه توسط عنایتی می‌شود. در این میان چند نفر از دوستان نزدیک عنایتی گویا به عنوان شریک در کنار او هستند و قرار است با تشکیل هیئت مدیره‌ای، مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند، هرچند که عنایتی هدایت این تیم را از همین امروز بر عهده گرفته است، تیمی که در پایان نیم‌فصل اول لیگ دسته یک تا اینجای کار با ۱۹ امتیاز در رده دوزادهم جدول قرار دارد و باید دید عنایتی در دور برگشت مسابقات چه تدبیری برای تقویت تیمش خواهد داشت.

تمرکزم روی مربیگری است، نه مالکیت!
رضا عنایتی، اما در گفتگو با شهرآرا درباره حضورش در تیم سرخ‌پوشان پاکدشت اظهار کرد: خب، این هم قسمت ما بود که در این تیم فعالیت کنیم. چند روزی بود که مدیران باشگاه سرخ‌پوشان پیشنهاد هدایت تیمشان را داده بودند و در نهایت با توافقاتی که داشتیم کار را رسمی کردیم. او درباره اینکه آیا حضورش در تیم سرخ‌پوشان پاکدشت به عنوان سرمربی خواهد بود یا مالک گفت: خب، من دوستان خیلی خوبی دارم که قرار است در حوزه مدیریت باشگاه به من کمک کنند. نمی‌خواهم بگویم مالک باشگاه هستم، زیرا خودم هدفم فقط مربیگری است. حالا شرایطی به وجود آمده است که می‌توانم کمکی کنم به جوان‌ها، هرچند هدف‌گذاری ویژه‌ای داریم. وی درخصوص اینکه آیا این تیم با بدهی هم روبه‌روست و از تأمین هزینه‌های باشگاه هراس ندارد افزود: تأکید می‌کنم که می‌خواهم تمرکزم را روی هدایت تیم بگذارم، اما نمی‌توانم از واقعیت هم فرار کنم. خوشبختانه باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت بدهی انباشته آن‌چنانی ندارد. به هر حال، این تیم نوپا‌ست و باید هزینه‌های آن را مدیریت کرد. همان‌طور که گفتم دوستان بسیار خوبی دارم که در این مسیر کمکم خواهند کرد و پشتم به آن‌ها گرم است و خودم باید در حوزه فنی تمرکز داشته باشم. عنایتی درباره دستیارانش و احتمال تغییر نام باشگاه نیز گفت: درخصوص دستیاران با چند مربی صحبت کرده‌ام که بتوانند به تیم و من کمک کنند. اجازه بدهید اسامی آن‌ها محفوظ بماند تا تصمیم درست بگیرم. در خصوص نام باشگاه نیز هنوز زود است بخواهم حرفی بزنم. باید تمام تلاشمان را برای پایان خوب فصل بگذاریم. هدف‌گذاری اصلی من برای این تیم از سال آینده شروع می‌شود و قطعا اگر مشکلی پیش نیاید، تیم خوبی را برای فصل آینده راهی مسابقات خواهم کرد. درباره نام باشگاه هم هنوز به تصمیم دقیقی نرسیده‌ایم. وی درباره اینکه چرا در مشهد حضور پیدا نمی‌کند و آیا از نفرات مشهدی در تیمش بهره خواهد برد گفت: خب، در مشهد شرایط مهیا نبود. مشهدی‌ها فعلا تیم شهرخودرو را دارند که در لیگ برتر است و باید از آن حمایت شود. درباره استفاده از همشهریانم نیز باید بگویم که ما در بخش بازیکن استعداد‌ها و نفرات بسیار خوبی داریم که اگر شرایطش باشد و آن‌ها نیز آمادگی بالایی داشته باشند از آن‌ها در تیم استفاده می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->