قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مشخص شدند

  • کد خبر: ۱۲۸۵۰۳
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
  • ۱
گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مشخص شدند
گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مشخص شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شنیده می‌شود در پی اتفاقات شب گذشته دیدار پرسپولیس و سپاهان احتمال برکناری رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بسیار قوت گرفته است. منابع معتبر معتقد هستند درویش به زودی از کار برکنار خواهد شد تا یک فرد جدید به مدیرعاملی این باشگاه برسد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سردار مهرعلی باران چشمه گزینه‌های جانشینی درویش در باشگاه پرسپولیس هستند. این در شرایطی است که از چند وقت پیش بحث برکناری درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به اوج خودش رسیده بود و حالا ممکن است این اتفاق به زودی رخ بدهد.

البته فعلا موضوع کنار گذاشتن درویش به تعویق افتاده اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد تا مدیر جدیدی جای او را بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
1
باران چشمه را دیگه کی از داخل قوطی رو کرده اولا. ایشان از آن استقبال بهار دوآتشه است که اگر پرسپولیس بیاید پرسپولیس با خاک یکسان میکند ما هواداران یک روز هم تحمل ایشان نداریم.بی خودت ایشان بزرک نکنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->