حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ در تهران برگزار نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۲۸۵۳
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ در تهران برگزار نمی‌شود
بنابر اعلام حسن رنگرز، سخنگوی فدراسیون کشتی روز‌های ۱۴ و ۱۵ و یا ۱۸ و ۱۹ آذرماه تاریخ پیشنهادی برای برگزاری جام جهانی به اتحادیه جهانی بود که بازهم این رقابت‌ها در تاریخ‌های مذکور برگزار نشد تا در نهایت پرونده برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ بسته شود.
به گزارش شهرآرانیوز، درحالی که قرار بود رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی تهران ۷ و ۸ آذر برگزار شود، با تصمیم فدراسیون جهانی برگزار‌ی این مسابقات در این تاریخ لغو شد. اما با پیگیری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون کشتی و دیگر نهاد‌ها میزبانی جام جهانی به ایران برگشت و فدراسیون کشتی، ۲ تاریخ جدید را برای برگزاری این رقابت‌ها به فدراسیون جهانی ارسال کرد.

بنابر اعلام حسن رنگرز، سخنگوی فدراسیون کشتی روز‌های ۱۴ و ۱۵ و یا ۱۸ و ۱۹ آذرماه تاریخ پیشنهادی برای برگزاری جام جهانی به اتحادیه جهانی بود که بازهم این رقابت‌ها در تاریخ‌های مذکور برگزار نشد تا در نهایت پرونده برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ بسته شود.

هر چند برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی در سال جدید میلادی به دلیل ترافیک مسابقات کمی دور از ذهن است، اما علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه (۲۸ آذرماه) در حاشیه مجمع سالانه هیات کشتی خراسان رضوی اظهار داشت؛ در سالی که المپیک برگزار می‌شود مسابقات جام جهانی برگزار نمی‌گردد، اما به صورت استثنائا این مسابقات در سال ۲۰۲۰ میلادی در ایران برگزار خواهد شد. همچنین حسن رنگرز نیز در آخرین اظهار نظر خود عنوان کرد؛ ایمیلی از اتحادیه جهانی دریافت کردیم که اعلام کرده بود این اتحادیه در حال رایزنی برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران است. اینطور که به ما اعلام شده این بار استثنائا اتحادیه جهانی مجبور شده مسابقات را به سال بعدی میلادی موکول کند و احتمالاً در بهمن یا اسفندماه سال ۱۳۹۸ جام جهانی در ایران برگزار خواهد شد. البته در این ایمیل اتحادیه جهانی بابت هزینه‌هایی که به کشورمان به خاطر تغییر تاریخ برگزاری مسابقات تحمیل شده، عذرخواهی کرد.

در همین راستا نکته‌ی بسیار قابل توجه اینکه، جلسه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی روز سه‌شنبه (۱۹ آذرماه) در سوئیس برگزار شد که در این جلسه پیشنهاد کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی در مورد اینکه رقابت‌های جام جهانی در «سال‌های غیر المپیکی» و در روز‌های جمعه و شنبه ماه‌های نوامبر و اوایل دسامبر میلادی (آبان و آذرماه) برگزار شود، مورد بررسی قرار گرفت که این پیشنهادات مورد تأئید کمیته اجرایی اتحادیه جهانی قرار گرفته است.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت جام جهانی کشتی فرنگی در ایران برگزار می‌شود و یا براساس قوانین جدید اتحادیه جهانی در سال المپیک شاهد برگزاری این تورنمنت نخواهیم بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->