هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

ایران، میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی

  • کد خبر: ۱۲۴۰۶
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
ایران، میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی
مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سال آینده میلادی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرارا نیوز، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات کشتی خراسان رضوی طی گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: در سالی که المپیک برگزار می‌شود مسابقات جام جهانی برگزار نمی‌گردد اما به صورت استثنا این مسابقات در سال ۲۰۲۰ میلادی در ایران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رییس اتحادیه جهانی کشتی نیز موافق این امر است و در این زمینه در ارتباط با همدیگر هستیم.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به مسابقات لیگ برتر کشتی نیز گفت: لیگ برتر ویترین کشتی است و به این لیگ باور داریم و امیدواریم مشهد در لیگ برتر سال آینده با تلاش بیشتر روی سکو برود.

وی با تاکید بر توجه به سنین پایه در این رشته افزود: روش کار در نونهالان باید عوض شود و نباید مسابقات بیهوده در این رده سنی برگزار کرد، باید این سنین را با بزرگان کشتی، سالن کشتی و مجموعه‌های دیگر آشنا و از انجام مسابقات اضافی پرهیز کنیم.

دبیر به اعزام بدون مجوز یک تیم کشتی از خراسان رضوی به مسابقات برون مرزی اشاره کرد و ادامه داد: این کار یک تخلف است و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم و با مسببان این اقدام برخورد قاطع انجام خواهد شد.

گزارش خطا
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->