آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

اکران فیلم کمدی «گیجگاه» با بازی حامد بهداد از هفته جاری در سینما‌های کشور (۱۶ مهرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۸۵۸۴
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
اکران فیلم کمدی «گیجگاه» با بازی حامد بهداد از هفته جاری در سینما‌های کشور (۱۶ مهرماه ۱۴۰۱)
بنا بر اعلام شورای عالی اکران، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی اکران خود در سینما‌های کشور را از هفته جاری آغاز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «حامد بهداد» بازیگر صاحب سبک سینمای کشور امسال با فیلم سینمایی «گیج گاه» نخستین ساخته عادی تبریزی راهی چرخه اکران خواهد شد، به نوعی این فیلم سینمایی افتتاح کننده اکران پاییزه سینما در سال ۱۴۰۱ محسوب می شود و با توجه به فروش خوب آن در جشنواره فجر امید است که بتواند در اکران عموم هم موفق باشد.

اکران فیلم کمدی «گیجگاه» با بازی حامد بهداد از هفته جاری در سینما‌های کشور (۱۶ مهرماه ۱۴۰۱)

بازگشت حامد بهداد به سینما با فیلمی کمدی

عادل تبریزی از کارگردانان جوان سینمای ایران است که سال‌ها در مقام دستیار کارگردان فعالیت داشته است و در کارنامه‌اش آثاری همکاری با کارگردانانی، چون مسعود کیمیایی و داریوش مهرجویی را به ثبت رسانده است.

او پیش از این با ساخت آثار کوتاه سینمایی کارگردانی را تجربه کرد و در نهایت با فیلم «گیجگاه» وارد سینما شد.

فیلمی که میرولی الله مدنی و حنیف سـروری آن را تهیه کرده‌اند و جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آییش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده و با معرفی بازیگر نوجوان علی راد و با هنرمندی حسن رضایی و رضا صفایی پور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران فیلم کمدی «گیجگاه» با بازی حامد بهداد از هفته جاری در سینما‌های کشور (۱۶ مهرماه ۱۴۰۱)

خلاصه داستان فیلم سینمایی گیجگاه

فیلم گیج‌گاه درباره یک معلم ادبیات و ورزش است که کلاس کاراته دارد و چشمش مادر مطلقه‌ یکی از شاگردانش را گرفته. اما کلی اتفاق عجیب و غریب دیگر می‌افتد و حتی پای جمشید هاشم‌پور ستاره فیلم‌های اکشن ایرانی آن سال‌ها هم به قصه باز می‌شود و قضایا طوری به هم می‌پیچد که انتظارش را ندارید.

فیلمنامه «گیجگاه» بر اساس ایده‌ای از عادل تبریزی، به طور مشترک توسط ارسلان امیری و عادل تبریزی به نگارش درآمده است و سرمایه‌گذاری این اثر را محمد حسینخانی و حنیف سروری بر عهده دارند.

حال باید دید که این فیلم متفاوت سینما در سال جاری می‌تواند رونق دوباره ای را برای سینماها به همراه داشته باشد، رونقی که متاسفانه در دو فصل ابتدایی سال جاری اتفاق نیفتاد و با وجود فروش های میلیاردی تعداد مخاطبان سینما کاهش یافت.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->