هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

فناوری جدید سامسونگ برای دوربین گوشی‌های خود

  • کد خبر: ۱۲۸۶۲۶
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
فناوری جدید سامسونگ برای دوربین گوشی‌های خود
سامسونگ فناوری جدیدی را برای دوربین گوشی‌های خود توسعه داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سامسونگ در حال کار بر روی یک سیستم دوربین تشخیص چهره است که شامل دو دوربین در زیر صفحه نمایش می‌شود تا تصاویر متعددی از کاربر را از دو زاویه به دست آورد و مدل سه بعدی چهره بهتری بسازد تا از آن برای اهداف احراز هویت استفاده کند.

این فناوری جدید در یک درخواست ثبت اختراع توسط شرکت فناوری کره‌ای سامسونگ به KIPRIS (سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره) در مارس ۲۰۲۱ فاش شد که سند آن هفته گذشته منتشر شده است.

در این گزارش آمده است که سامسونگ این فناوری جدید را در سری گوشی‌های گلکسی فولد خود قرار داده است، اما فقط برای اهداف آزمایشی است. در حق ثبت اختراع فناوری جدید جزئیات زیادی ذکر نشده است. با این حال، این سند یک ماکت از یک تلفن معمولی "Fold" با دو دوربین یکی در بالا و یکی در پایین را نشان می‌دهد.

این پتنت همچنین به اندازه گیری اندازه مردمک چشم می‌پردازد. بر اساس این گزارش، اندازه مردمک باید بسته به شرایط نوری متفاوت باشد و این ویژگی می‌تواند به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی برای تقویت سیستم حفاظت در برابر استفاده از چیز‌هایی مانند عکس یا ماسک برای فریب دادن هنگام احراز هویت استفاده شود.

ماه آگوست گذشته، سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد و قیمت‌ها را در همان سطح سال گذشته نگه داشت تا بتواند رهبری خود را در بازار تثبیت کند.

این شرکت قیمت گوشی (Galaxy Z Flip ۴) را ۹۹۹.۹۹ دلار تعیین کرده است، در حالی که قیمت گوشی (Galaxy ZFlip ۴) مجهز به فناوری نسل پنجم و صفحه نمایش اصلی ۷.۶ اینچی در ایالات متحده از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شروع می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->