قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

میلان - چلسی؛ حساس‌ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۲۹۰۴۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
میلان - چلسی؛ حساس‌ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا
در حساس‌ترین مسابقه امشب لیگ قهرمانان، چلسی میهمان میلان است.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب و فرداشب برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی امشب، آث‌میلان در ایتالیا میزبان چلسی خواهد بود. در دیگردیدار‌های مهم امشب، کپنهاگن از من‌سیتی پذیرایی می‌کند، رئال میهمان شاختار است، دورتموند پذیرای سویاست و سن‌ژرمن در پاریس میزبان بنفیکا، نماینده پرتغال، خواهد بود.

میلان به‌دنبال انتقام

امروز سه‌شنبه، ۱۱‌اکتبر، دیدار تیم‌های میلان و چلسی در چارچوب مرحله چهارم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می‌شود. روسونری که یک هفته پیش به‌شکلی غیرمنتظره در خارج از خانه شکست بزرگی تجربه کرده بود و با سه گل بی‌پاسخ بازی را به چلسی واگذار کرد، حالا در وضعیتی قرار دارد که برای راهیابی به مرحله بعد، باید در بازی‌های باقی مانده حداکثر امتیاز را کسب کند. تیم ایتالیایی هم‌اکنون در گروهش سوم است؛ اما فقط یک‌امتیاز با سالزبورگ صدرنشین فاصله دارد. میلان در بازی برگشت مقابل چلسی احتمالا سعی خواهد کرد در خط حمله تهاجمی‌تر بازی کند.

شاگردان گراهام پاتر در تیم چلسی بعد از پیروزی ۳ بر ۰ هفته گذشته مقابل میلانی‌ها، در لیگ‌برتر انگلیس هم ولورهمپتون را با همین نتیجه از پیش‌رو برداشتند و با روحیه‌ای خوب آماده رقابت امشب هستند. از‌سوی‌دیگر، میلان نیز بعد از باخت خارج‌از‌خانه در لیگ قهرمانان، در دیداری حساس در سری‌آ به‌مصاف رقیب سنتی‌اش یوونتوس الگری رفت و موفق شد این تیم را در دیداری حیثیتی، با دو گل شکست دهد تا آن‌ها هم مانند لندنی‌ها با روحیه‌ای خوب به میدان سن‌سیرو قدم بگذارند.

چلسی در اندیشه تکرار روند خوب

چلسی در آخرین دیدار با میلان، نه‌تن‌ها رقیب مستقیمش در این گروه را شکست داد، بلکه اولین پیروزی را نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به‌دست آورد. گراهام پاتر در باشگاه لندنی شروعی خوب داشته است و تا اینجای کار آبی‌ها با سرمربی جدیدشان نتایج خوبی کسب کرده‌اند. در گذشته، این دو تیم سه‌بار در لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفته‌اند که یک پیروزی برای آبی‌های لندن رقم خورده و دو مسابقه بین میلان و چلسی به تساوی رسیده است.

میلان که تا پیش‌از بازی هفته قبل مقابل چلسی، هشت بازی خارج‌از‌خانه را بدون شکست پشت‌سر گذاشته بود و قصد داشت به یک ناکامی اروپایی در زمین انگلیس پایان بدهد، به این تیم باخت تا چلسی با این برد از قعر جدول جدا شود و بالاتر از میلان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. میلانی‌ها که در بازی‌های خارج‌از‌خانه مقابل تیم‌های انگلیسی عملکرد خوبی ندارند و تنها برد آن‌ها در چنین‌بازی‌هایی، در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد در فوریه ۲۰۰۵ به‌دست آمد، در‌صددند که در خانه خودشان با پیروزی مقابل سربازان پاتر، وضعیتشان را در جدول بهبود ببخشند.

روسونری با هفت تساوی و سیزده شکست از بیست سفر قبلی برای رویارویی با باشگاه‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی به میدان رفته است. شاگردان استفانو پیولی که در شروع این رقابت‌ها و در خانه سالزبورگ، کارشان را با تساوی مقابل این تیم آغاز کردند، در بازی دوم بر صادق محرمی و یارانش غلبه کردند و امروز در اولین بازی دور برگشت رقابت‌ها، در صورت پیروزی بر آبی‌پوشان لندنی، امتیازاتشان را به عدد هفت خواهند رساند.

دنیل زیبرت؛ قاضی میدان سن‌سیرو

قضاوت دیدار میلان و چلسی به داور آلمانی سپرده شد. هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ امشب شروع می‌شود و یوفا، اسامی داوران هشت مسابقه اولین شب از هفته چهارم را اعلام کرده است که قضاوت حساس‌ترین بازی این شب بین تیم‌های آث‌میلان و چلسی برعهده دنیل زیبرت، داور آلمانی، خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->