نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

دورتموند-بایرن مونیخ/ میلان-یوونتوس؛ نبرد رقبای سنتی در آلمان و ایتالیا

  • کد خبر: ۱۲۸۵۹۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
دورتموند-بایرن مونیخ/ میلان-یوونتوس؛ نبرد رقبای سنتی در آلمان و ایتالیا
در مهم‌ترین بازی‌های امشب اروپا، دورتموند با بایرن و میلان با یووه بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از برگزاری هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امروز رقابت‌های باشگاهی در لیگ‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند و در روزی که ختافه از رئال‌مادرید پذیرایی می‌کند و منچسترسیتی در خانه به‌مصاف ساوتهمپتون می‌رود، در مهم‌ترین دیدار‌های باشگاهی، آث‌میلان در سن‌سیرو پذیرای شاگردان مکس الگری خواهد بود و در آلمان هم شاگردان ناگلزمن به میهمانی دورتموندی‌ها خواهند رفت.

جنگ مدافع قهرمانی با راه‌راه‌پوشان تورین

در هفته نهم سری‌آی ایتالیا، امروز و از ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت ایران، تیم‌های میلان و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. میلان، مدافع عنوان قهرمانی، در لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه با نتیجه سنگین ۳ بر ۰ در انگلیس به چلسی باخت و مشکلات خط دفاعی در بازی مقابل آبی‌پوشان لندن، ممکن است پاشنه‌آشیل تیم پیولی در دیدار امروز باشد. میلان که در پایان هفته هشتم سری آ چهار امتیاز از رقیبش یوونتوس بیشتر کسب کرده است، با هفده امتیاز در رده پنجم لیگ ایتالیا قرار دارد و سه امتیاز با تیم صدرنشین رقابت‌ها فاصله دارد. قرمزومشکی‌های میلان مصمم‌اند با کسب پیروزی مقابل یوونتوس در کورس اسکودتو باقی بمانند؛ اما امتیاز ازدست‌دادن، شرایط آن‌ها را کمی متزلزل خواهد کرد. از‌طرف‌دیگر یوونتوس که در لیگ قهرمانان مقابل حریفش ۳ بر ۱ پیروز شد، در ایتالیا فرم و نمایش خوب چندسال گذشته‌اش را به‌دست فراموشی سپرده است و امروز در اندیشه غلبه بر میلان پیولی و کمترکردن فاصله امتیازی‌اش با رقیب و همچنین صدر جدول است. بیانکونری که باتوجه‌به آمادگی دیگرتیم‌های مدعی شاید امید زیادی به قهرمانی در سری‌آ ندارد، امیدوار است با شکست‌دادن میلان در سن‌سیرو، از منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور نشود. بانوی پیر در این دیدار دی‌ماریا را به‌واسطه اخراج در بازی قبل و محرومیت دوجلسه‌ای، در اختیار ندارد و ازسوی‌دیگر، تئو هرناندز از بند مصدومیت رها شده و برای بازی میلان با یوونتوس، در‌دسترس پیولی است. هرناندز، مدافع چپ بیست‌وچهارساله فرانسوی، در ۳۲ بازی فصل گذشته سری‌آ، پنج گل به‌ثمر رساند و شش پاس گل داد.

حمله باواریایی‌ها به لانه زنبور‌ها

بایرن‌مونیخ و دورتموند امروز شنبه از ساعت ۲۰ به‌وقت کشورمان، در اولین در‌کلاسیکر فصل به‌مصاف هم می‌روند. در یکی از موارد نادر دیدار‌های دو تیم، این در‌کلاسیکر در‌حالی برگزار می‌شود که نه بایرن و نه دورتموند در رتبه‌های اول و دوم جدول حضور ندارند. یکی‌دیگر از مشکلات دو تیم این است که هم بایرن و هم دورتموند مهم‌ترین گل‌زنانشان در فصل گذشته را از دست داده‌اند؛ دورتموند امسال ارلینگ هالند را در ترکیب خود نمی‌بیند و بایرن هم رابرت لواندوفسکی را از دست داده است. بایرن در هفته‌های گذشته وضعیتی فاجعه‌بار داشته و تا پیش از این هفته در رتبه پنجم جدول ایستاده بود و با پیروزی مقابل لورکوزن، توانست به رتبه سوم صعود کند. دورتموند هم امسال پر‌فراز‌و‌نشیب ظاهر شده و عملکردی پرنوسان داشته است. تیم‌هایی مانند یونیون‌برلین و فرایبورگ، این فصل را عالی شروع کرده‌اند و به‌ترتیب با هجده و هفده امتیاز، بالاتر از مونیخی‌ها و دورتموندی‌های پانزده‌امتیازی قرار گرفته‌اند؛ ولی اگر بخواهیم حریف اصلی بایرن را معرفی کنیم، این حریف بدون‌شک دورتموند است. مسئله این دو تیم، فقط فوتبالی نیست و اگر عواملی مثل قدرت مالی، تعداد هوادار و ورزشگاه‌های خانگی و جو این ورزشگاه‌ها را در نظر بگیریم، شکی وجود ندارد که مهم‌ترین تیم‌های بوندس‌لیگا، بایرن و دورتموند هستند. بایرن‌مونیخ در هشت بازی قبلی مقابل زنبور‌ها پیروز شده و در بازی امروز و البته در خانه زنبورها، در سودای کسب سه‌امتیاز بازی است تا ضمن کسب پیروزی نهم، از رده سوم جدول رده‌بندی عقب نماند. بایرن‌مونیخ که سه‌شنبه در لیگ قهرمانان با پنج گل ویکتوریاپلژن را درهم کوبید، با شکست‌ناپذیری در ۳۱بازی مرحله گروهی در لیگ قهرمانان اروپا، به اولین تیمی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد که چنین رکوردی را از خود به‌جا می‌گذارد و با روحیه‌ای خوب، آماده مصاف با دورتموند شده است؛ هرچند مقابل طرف‌داران پرشور دورتموند، کار آسانی نخو‌اهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->