تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

تا یک ماه‌ و نیم آینده تمامی کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۲۹۱۱۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تا یک ماه‌ و نیم آینده تمامی کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند
رئیس پلیس راهور گفت: بنا داریم حداکثر تا یک ماه و نیم آینده بحث کروکی الکترونیک در تمامی کشور اجرا شود و تمامی افسران ، کروکی‌های الکترونیک صادر کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سیدکمال هادیانفر رئیس کل راهور فراجا در حاشیه همایش تجلیل از کروکی‌های برتر در جمع خبرنگاران گفت: سامانه یکپارچه رسیدگی به حوادث ناشی از تصادفات مدتی است در راهور راه اندازی شده است. کروکی‌های الکترونیک یک بخشی از این سامانه است.

وی افزود: بحث کروکی‌های الکترونیک از یک سال قبل در استان قم به صورت ۱۰۰ درصدی انجام می‌شد. یعنی در استان قم پلیس راهور یک کروکی کاغذی در یک سال گذشته صادر نمی‌شد.

هادیانفر بیان کرد: کروکی الکترونیک به افسر راهور این امکان را می‌دهد تا از آخرین وضعیت وسیله نقلیه مطلع شود.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه طبق توافق با بیمه چاپ اوراق بیمه نامه از یک سال گذشته حذف شده است، تصریح کرد: بنا داریم حداکثر تا یک ماه و نیم آینده بحث کروکی الکترونیک در تمامی کشور اجرا شود و تمامی افسران کروکی‌های الکترونیک صادر کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار تبلت و سرور برای اجرای طرح کروکی الکترونیک خریداری شده است، تأکید کرد: از جمله مزایای کروکی‌های الکترونیک می‌توان به برچیده شدن تصادفات ساختگی اشاره کرد.

هادیانفر با اشاره به اینکه شاهد صدور صوری اسقاط خودرو هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه خودروها به صورت واقعی اسقاط نمی‌شوند و شاهد این هستیم که خیابان‌ها رفته رفته به پارکینگ تبدیل می‌شوند.

رئیس کل راهور فراجا بیان کرد: مشکل اصلی از آنجایی شروع شد که یک فرد در دیوان عدالت شکایتی مبنی بر اینکه اگر یک خودرو دارای معاینه فنی باشد باید بتواند در شهر تردد کند، کرده بود و متأسفانه دیوان هم رأی به نفع این فرد صادر کرده بود.

هادیانفر گفت: این رویه غلط است. دولت باید این رأی را باطل کند. چرا که با این کار نه تنها مشکل ترافیک حل نمی‌شود بلکه خودرویی که ۴۰ سال از عمرش می‌گذرد، اجازه تردد در شهر می‌یابد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->