موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌رضوی رتبه اول کشور را در شمار مراکز شبه‌خانواده دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت ایران هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها

  • کد خبر: ۱۲۹۲۷۷
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

-تذکر منصور آرامی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی آباد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی حاجی آباد.

-تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد و بانه و سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و تعدادی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم اولویت‌دهی طرح‌های عمرانی به ساخت بیمارستان حوزه انتخابیه و بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بجنورد.

-تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا و تعدادی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت خرید تضمینی دام عشایر و روستاییان مازاد دام دامپروری صنعتی با نرخ مصوب. همچنین تذکر به همراه ۶۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت حذف شرط ارائه سند مسکن برای پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در ابلاغیه هیأت وزیران.

-تذکر احمد محرم زاده یخفروزان و ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کرده‌اند.

-تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کرده‌اند. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آنها.

-تذکر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و ۳۶ نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کرده‌اند.

-تذکر حسین محمدصالح دارانی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برخورد قاطع با عوامل هنجارشکن.

-تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اصلاح مشکلات اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان. همچنین تذکر به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم اطلاع‌رسانی و بررسی دقیق مشکلات و اعتراضات کنکوریان امسال.

-تذکر سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده و ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف استخدام معلمان طرح مهرآفرین. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آنها.

-تذکر احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم حمایت از احداث مجتمع درمانی زیارتی – اقامتی آبگرم در مجاورت امامزاده قاسم (ع) شهرستان فیروزه. همچنین تذکر و ۱۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تصویب اختیارات ویژه به شهرستان‌های دارای فرمانداری‌های ویژه از استانداری‌های مربوطه و لزوم تعیین تفاوت‌های فرمانداری‌های ویژه و فرمانداری‌های عادی.

-تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه ۵ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم اصلاح امکانات اساسی روش کنترل قیمت مصرف کننده و تولید کننده کالا‌هایی که توسط سازمان حمایت از مصرف کننده الزامی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->