استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق:با جهاد تبیین بصیرت را گسترش بدهیم

  • کد خبر: ۱۲۹۳۱۱
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق:با جهاد تبیین بصیرت را گسترش بدهیم
به گفته رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق امروز مردم ایران که مطیع رهبر خود و حامی ملت‌های مظلوم جهان هستند، مورد هدف دشمنان واقع شده‌اند که باید در مقابل آن هوشیارانه عمل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ خالدالملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در مراسم افتتاحیه سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی، با یادی از شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار کرد: این کنفرانس در شرایطی برگزار می‌شود که کشورهای اسلامی دچار مشکلات پیچیده‌ای هستند.

شیخ خالد ملا با تأکید بر اینکه بزرگترین جهاد، سخن حق گفتن در برابر پادشاهان ظالم است، اظهار کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند، بر اختلاف بین مسلمانان بیفزاید و به بروز فتنه‌های بیشتر در بین آنها دامن بزند. درست است که در سوریه به پیروزی‌هایی رسیدند و ما هم شهدایی تقدیم کردیم، اما سوریه همچنان باقی است، لبنان و عراق و ... هم همینطور.

وی خاطرنشان کرد: وقتی طرح داعش دشمنان شکست خورد، شروع به اجرای برنامه‌های فتنه جویانه در داخل کشورهای اسلامی از جمله عراق، لبنان، ایران و ... کردند. 

شیخ خالد ملا با بیان اینکه استکبار می‌خواهد ملت‌ها را تحت سیطره خود بگیرد و سرمایه‌های ما را به غارت ببرد، تأکید کرد: امروز باید با جهاد تبیین بصیرت را در بین جوانان و به خصوص بانوان خود گسترش دهیم و تأکید کنیم که این توطئه‌ها به نتیجه نمی‌رسد و فلسطین آزاد خواهد شد و ما با استقامت راه خود را ادامه می‌دهیم.

وی در پایان از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از کشورها و ملت‌های مسلمان دنیا قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->