دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خرجِ ۲۵ میلیون دلاری اسرائیل برای مهاجرت یهودیان روسی

  • کد خبر: ۱۲۹۷۰۲
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
خرجِ ۲۵ میلیون دلاری اسرائیل برای مهاجرت یهودیان روسی
رسانه‌ها از تلاش رژیم موقت صهیونیستی برای حضور بیشتر در جمهوری آذربایجان با بهانه‌ تاسیس اردوگاه آوارگان یهود خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌ها از تلاش رژیم موقت صهیونیستی برای حضور بیشتر در جمهوری آذربایجان با بهانه‌های تازه خبر دادند.

وبگاه «میدل ایست مانیتور» به نقل از روزنامه «جروزالم پست» روز شنبه نوشت که رژیم اسرائیل با بهانه کمک به یهودیان مقیم روسیه و انتقال آن‌ها به خارج از این کشور، اردوگاه‌های موقت آوارگان  در جمهوری آذربایجان برقرار می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که رژیم اسرائیل ۲۵ میلیون دلار برای یهودیان روسی که به دنبال مهاجرت هستند در نظر گرفته است.

بهانه تل آویو در اجرای این طرح کمک به فرار یهودیان مقام روسیه از عدم اعزام به جبهه نبرد با اوکراین در لباس ارتش روسیه است.

اخیرا نیز رسانه‌ها از توافقات بین جمهوری آذربایجان و رژیم موقت صهیونیستی در حوزه ترابری هوایی و امنیت سایبری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دولتی «آذرتاج»، «رشاد نبی اف» وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل آذربایجان چندیس قبل  در سفر به فلسطین اشغالی دیدارهای دوجانبه‌ای با مقام‌های رژیم اسرائیل برگزار کرد.  در این بازدید، توافقنامه حمل و نقل هوایی بین وزارت حمل و نقل جمهوری آذربایجان و وزارت حمل و نقل و ایمنی راه تل آویو امضا شد.

بر این اساس، این توافقنامه سفرهای متقابل اتباع جمهوری آذربایجان و صهیونیست‌ها را تسهیل می‌کند.

«مراو میکائیلی» وزیر حمل و نقل و ایمنی راه رژیم صهیونیستی نیز از روابط رو به رشد دو طرف  ابراز خرسندی و  از توافقنامه حمل و نقل هوایی قدردانی کرد. در این دیدار درباره همکاری‌های حمل و نقل اسرائیل و جمهوری آذربایجان تبادل نظر شد.

باکو و تل آویو روابط نظامی گسترده‌ی دارند به طوریکه رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان اخیرا گفت که این کشور به طور گسترده از رژیم  اسرائیل پهپادهای موسوم به «مهاجم آسمان» و «هاروپ» خریداری کرده و این موضوع دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ پهپادهایی که هم برای شناسایی و هم نبرد کاربرد دارند.

به تازگی نیز «الهام علی‌اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در باکو با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->