پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توضیحات قنبرزاده در خصوص جانشین ایرانی کی‌روش و ماجرای نکونام

  • کد خبر: ۱۲۹۷۲۰
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
توضیحات قنبرزاده در خصوص جانشین ایرانی کی‌روش و ماجرای نکونام
دست راست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال در خصوص حضور جواد نکونام در تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، قنبرزاده در خصوص اینکه آیا حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی با توجه به مخالفت باشگاه فولاد و علاقه‌مند نبودن خودش منتفی شده است، گفت: به هر حال به نظر می‌رسد اینگونه باشد.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون برای این ماجرا پلن B دارد و قرار است مربی ایرانی دیگر در کادر فنی کی‌روش استفاده شود، پاسخ داد: این موضوع را باید سرمربی تیم ملی تشخیص بدهد. در جلسات ابتدایی که با کی‌روش داشتیم البته مصاحبه‌ای که خودش انجام داد اعلام کرد گزینه اول، دوم، سوم و تنها گزینه من جواد نکونام است، اما باشگاه فولاد با این مربی قرارداد دارد. فدراسیون هم نباید فراتر از بحث حرفه‌ای انتظاراتی داشته باشد باید دید در آینده چه می‌شود، اما تا این لحظه موضوع منتفی است.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه مهدی تاج پیش از این اعلام کرده بود نکونام برای جام جهانی به کادر فنی اضافه شود و پس از این رقابت‌ها برای جام ملت‌های آسیا سرمربی باشد تا کی‌روش به عنوان مدیر فنی کارش را ادامه بدهد، گفت: این موضوع در جلسه هیأت مدیره مطرح شد. تاج به عنوان رئیس فدراسیون طبق اساسنامه چنین پیشنهادی به هیأت رئیسه داد. اعضای هیأت رئیسه نیز نقطه نظرات زیادی داشتند. البته بعضی دوستان نظر مثبتی نداشتند، اما پس از پالش دلایل، نقطه‌نظرات و تحلیل‌ها و در نهایت مبلغ درخواستی کی‌روش به این نتیجه رسیدیم با وجود اینکه ما عاطفی هستیم و قطع همکاری با اسکوچیچ هم چندان عاطفی نبود، اما حضور در یک تورنمنت جهانی استاندارد‌های حرفه‌ای می‌خواهد.

قنبرزاده اضافه کرد: به همین دلیل طبق پیشنهاد تاج و تصویب هیأت رئیسه با اکثریت آرا قرار شد کی‌روش به تیم ملی بیاید و کار را دست بگیرد. او نیز برنامه‌هایش را ارائه داد و خیلی سریع تیم را جمع و جور کرد. اردوی خیلی خوبی با وجود اینکه مسائل حاشیه‌ای غیر فوتبالی در این اردو وجود داشت برگزار کردند. در همین حد بگویم برخی شیطنت‌هایی کردند، اما کی‌روش به خوبی توانست اردو را نظامند کرده و تیم را به شکلی جمع کند که اسیر حاشیه نشود.

وی در مورد اینکه آیا منظورش استوری برخی بازیکنان است، گفت: رفتار بازیکنان نه، اما برخی مسائل خارج از مستطیل سبز و ورزش ایجاد شده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->