مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

جدال فوتسالیست‌های فرش آرا با مقاومت و رکن‌آذین با کراپ

  • کد خبر: ۱۲۹۷۸۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
در شروع دوباره لیگ‌برتر فوتسال، نمایندگان استان امروز و فردا به‌مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال از امروز آغاز و بعد از تعطیلات طولانی این رقابت‌ها به‌سبب حضور تیم‌ملی فوتسال در جام‌ملت‌های آسیا، دوباره هیجان فوتسال باشگاهی از سر گرفته می‌شود. رقابت‌هایی که این هفته در دو روز برگزار می‌شود و امروز فرش‌آرا در خارج از خانه به‌مصاف مقاومت البرز می‌رود و فردا چیپس کامل مشهد که با انتقال مالکیت حالا با نام رکن‌آذین خاورمیانه مشهد در رقابت‌ها حاضر می‌شود، در مشهد میزبان کراپ الوند خواهد بود. البته این تنها دیدار‌های حساس هفته نیست و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، تیم گیتی‌پسند مدعی میهمان سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

فرش‌آرا| نصفه‌نیمه مقابل مقاومت

تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد که این فصل و تا اینجا نتوانسته است مطابق انتظار هوادارانش نتیجه بگیرد، امروز از ساعت ۱۶ میهمان مقاومت البرز است. مقاومتی که برخلاف فصل گذشته، امسال مقاومت چندانی مقابل حریفان نداشته و با کسب فقط سه امتیاز، تیم یکی مانده به قعر جدول است و حال‌وروز خوشی ندارد. نماینده مشهد درحالی به این بازی پا می‌گذارد که در جدول هشت‌امتیازی و در مکان نهم است. فرشی‌ها در فرصت تعطیلات سه بازیکن به خدمت گرفتند که البته هرکدام به‌نوعی از همان تیم سال قبل خودشان است. امیرحسین داودی که سرباز شده بود، دوباره به تیم برگشته است، اکبر کاظمی بعد از طی‌کردن دوران مصدومیتش دوباره به میدان خواهد آمد و حمیدرضا حسینی هم که قرضی به اندونزی رفته بود، بار دیگر در ترکیب زردآبی‌های شهر مشهد بازی می‌کند. این وسط تنها مشکل فرش‎‌آرا محرومیت‌‎های زیادی است که گریبان‌گیرشان شده است. قدرت بهادری، سعید سروری و سعید ممبینی بازیکنانی هستند که به‌واسطه اخراج و محرومیت، در این بازی نیستند و احمد شفیعی، مربی تیم، هم که در بازی قبل اخراج شده بود، حق نشستن روی نیمکت تیم را ندارد. با این تفاسیر، فرش‌آرا در این بازی نه قدرت بهادری، سرمربی‌بازیکن خود، و نه احمد شفیعی، کمک اول او، را روی نیمکت ندارد. تیمی نصفه‌نیمه که به‌دنبال شکستن مقاومتِ مقاومت در کرج است.

رکن‌آذین| دوباره چیپس در کاور مخفی!

حکایت شروع دوباره لیگ در تعطیلات برای نماینده دوم مشهد در لیگ‌برتر متفاوت است. تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه مشهد که با خرید امتیاز چیپس کامل حالا باید بعد از هشت هفته ادامه فصل لیگ‌برتر فوتسال را بگذراند، با همان بازیکنان ابتدای فصل به کارش ادامه می‌دهد. تیمی که ظاهرا تغییری نکرده و قرارداد بازیکنان اول فصل با مجموعه مالکیتی جدید تمدید شده است. دراین‌بین، البته نیمکت تیم متحول شده است. حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی که در کارنامه‌اش قهرمانی آسیا به چشم می‌خورد، به‌جای محسن جنگی روی نیمکت نشسته و منصور مولایی هم کمک اوست. بی‌غم که معمولا با سروصدای زیاد روی نیمکت تیم‌ها می‌نشست، این‌بار بی‌حاشیه و بی‌خبر روی نیمکت این تیم نشسته است؛ تیمی که این روز‌ها در سکوت کامل خبری تمرین می‌کند و هیچ اطلاعی از جزئیات کار آن‌ها به بیرون درز نکرده است. شاگردان بی‌غم درحالی فردا از ساعت ۱۶ در مشهد میزبان کراپ الوند هستند که میزبانی‌شان برخلاف هشت بازی قبلی، این‌بار در سالن شهدای تاکسی‌رانی خواهد بود. از اطراف این باشگاه خبر می‌رسد هنوز کار انتقال نهایی امتیاز به مالک جدید صورت نگرفته و فدراسیون تغییر نام رسمی را انجام نداده است. مسئله‌ای که سبب می‌شود احتمالا دوشنبه این تیم با همان نام چیپس کامل به میدان برود

فوتسال بدون تماشاچی، بدون هیجان

رقابت‌های این هفته لیگ‌برتر فوتسال بدون تماشاچی برگزار خواهد شد. درست مانند رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و... مسئله‌ای که رفته‌رفته به امری طبیعی در ورزش کشور بدل شده است. با این همه، مدیران باشگاه فرش‌آرا می‌گویند این موضوع هنوز رسما به آن‌ها ابلاغ نشده است. اما میزبانی تیم رکن‌آذین خاورمیانه مشهد در سالن شهدای تاکسی‌رانی حکایتگر قطعی‌بودن این مسئله است؛ زیرا این سالن امکانات میزبانی از هواداران را ندارد و بعید است این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->