پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

فرش‌آرا؛ بازنده حاشیه‌ها!

  • کد خبر: ۱۲۲۵۴۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
فرش‌آرا؛ بازنده حاشیه‌ها!
نمایندگان مشهد در هفته هشتم لیگ‌برتر با باخت به استقبال تعطیلات رفتند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سوت پایان هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال در شرایطی به صدا درآمد که هردو نماینده مشهد مقابل حریفانشان باز هم باختند تا از شانزده نبرد این فصل لیگ تا اینجا آمار بد یازده شکست را برای فوتسال مشهد ثبت کنند. فرش‌آرا و چیپس کامل دیروز به‌ترتیب مقابل مس سونگون و فولاد زرند ایرانیان با نتایج مشابه ۴ بر ۳ شکست خوردند تا حالا به تعطیلات لیگ‌برتر بروند.

تعطیلاتی که برای برگزاری رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا و حضور تیم‌ملی در این تورنمنت، نزدیک به دو ماه خواهد بود. با نتایج این هفته، فرش‌آرای هشت‌امتیازی در رتبه نهم به تعطیلات رفت و چیپس کامل هم قعرنشین یک‌امتیازی است. چیپس کامل با صدر جدول بیست امتیاز و فرش‌آرا سیزده امتیاز فاصله دارد!

تاکتیک غلط و حاشیه؛ عامل باخت فرش‌آرا

زردآبی‌های مشهدی دیروز درحالی در سالن شهید بهشتی مشهد از مس سونگون، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل، پذیرایی کردند که از همان ابتدا تاکتیک اشتباهی را برای رویارویی با نارنجی‌های تبریزی در پیش گرفته بودند. شاگردان قدرت بهادری که این فصل پیش از هر چیز به حاشیه و جنجال در جریان بازی متوسل هستند و هر هفته داستان‌های تکراری با داوری و بازیکنان و کادرفنی حریف دارند، این هفته هم درحالی‌که جریان بازی می‌توانست به‌نفع آن‌ها بچرخد، با درگیری و حفظ‌نکردن آرامششان این فرصت را از دست دادند.

شش اخراجی در این بازی که سهم هر تیم سه تن بود، گواه این مدعاست که دیدار فرش‌آرا و مس سونگون پیش از آنکه بار فنی داشته باشد، با حاشیه و سروصدا همراه بود؛ درست مانند بازی‌های هفته‌های گذشته نماینده مشهد! اینکه قدرت بهادری به‌عنوان یک مربی جوان نمی‌تواند تیمش را از نظر روحی و روانی در طول بازی حفظ کند، مسئله‌ای است که بدجور به‌ضرر مشهدی‌ها تمام شده است. قدرت بهادری، سعید ممبینی و احمد شفیعی سه عضو فرش‌آرایی هستند که در بازی دیروز با کارت قرمز داور اخراج شدند.

جواهری به‌نام «جاوید»

مهدی جاوید ستاره بلامنازع بازی دیروز بود. فوتسالیست مشهدی که سال‌ها عنوان آقای گلی لیگ‌برتر را دارد و حتی در یکی‌دو سال گذشته هم که این عنوان را به سعید احمدعباسی داده بود، باز مقابل فرش‌آرا خوش می‌درخشید و پای ثابت فروریختن دروازه این تیم مشهدی در رقابت‌های لیگ‌برتر بود. جاوید در بازی این هفته مقابل فرش‌آرا هت‌تریک کرد. او با آرامش کامل در این بازی ستاره زمین بود و باتجربه خوبش نسخه تیم شهرش را پیچید. جاوید حالا با دوازده گل همچنان صدرنشین جدول گل‌زنان لیگ‌برتر این فصل است.

چیپس با قعرنشینی به تعطیلات رفت

تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر نماینده مشهد، این هفته در یک بازی خارج از خانه مهمان فولاد زرند ایرانیان بود و در این بازی ۴ بر ۳ به حریف باخت. باختی که هفتمین باخت فصل شاگردان محسن جنگی از هشت بازی بود و با این تفاسیر، حالا چیپسی‌ها فقط با یک امتیاز چسبیده مطلق به قعر هستند. قعرنشینی‌ای که هفته‌به‌هفته خطرناک‌تر می‌شود و تیم‌های بالای سر چیپس با بهبود وضعیتشان از نماینده مشهد فاصله می‌گیرند؛ فاصله‌ای که ممکن است دیر یا زود کار بقای این تیم در لیگ‌برتر را محال ممکن کند. مانی قانع (دوبار) و محمد عیدی گل‌های چیپس مقابل فولاد زرند ایرانیان را به ثمر رساندند.

صدرنشینی مس با توقف سن‌ایچ

مس سونگون با درخشش مهدی جاوید و غلبه بر فرش‌آرای مشهد ۲۱ امتیازی شد و باتوجه‌به توقف عجیب سن‌ایچ ساوه به صدر جدول رسید. سن‌ایچی که از هفت بازی قبلی‌اش شش برد و یک تساوی در کارنامه دارد و کسی فکرش را نمی‌کرد مقابل فردوس قم متوقف شود. سن‌ایچی‌ها در این بازی دودو به تساوی رسیدند تا صدر را پیش از تعطیلات از دست بدهند. در سایر بازی‌های حساس این هفته هم نتایج جالب و پرگلی رقم خورد. صنایع پشتیبان هرمزگان جدال تازه‌وارد‌های لیگ‌برتر را مقابل سفیر گفتمان ۴ بر ۰ به‌نفع خود تمام کرد.

کراپ در خانه به‌سختی و با نتیجه ۲ بر ۱ زندی‌بتن کلاردشت را شکست داد تا همچنان در کورس باقی بماند. گیتی‌پسند هم شاید در جذاب‌ترین بازی هفته ۶ بر ۴ از پس گهرزمین سیرجانی برآمد که با وجود اینکه سال اول لیگ‌برترش را سپری می‌کند، تیمی چغر و بدبدن است. اما یکی از بازی‌های حساس دیگر این هفته جدال دو تیم پایین‌نشین و همسایه چیپس کامل در جدول، یعنی قند کاترین آمل و مقاومت البرز بود؛ دیداری که به‌میزبانی آمل برگزار شد و در پایان قندی‌ها ۵ بر ۴ حریف را شکست دادند تا در جدول به اوضاعشان سامان ببخشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->