دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده
سرخط خبرها

پیروزی شیرین بسکتبالیست‌های آویژه مقابل مهرام

  • کد خبر: ۱۳۰۰۲۵
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
پیروزی شیرین بسکتبالیست‌های آویژه مقابل مهرام
شاگردان سرجان ایوانوویچ، صدرنشین لیگ برتر را به زانو درآوردند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال ایران، عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف دنبال شد و در یکی از جذاب‌ترین بازی ها، تیم آویژه صنعت پارسای مشهد در سالن خانه بسکتبال میزبان مهرام صدرنشین بود و در پایان موفق شد حریف صاحب نام خودش را با نتیجه ۶۴ بر ۶۵ شکست دهد.

شاگردان سرجان ایوانوویچ در یک مسابقه میلیمتری صدرنشین را شکست دادند و به اذعان سرمربی و بازیکنان این تیم حضور هواداران شاید اصلی‌ترین دلیل رقم خوردن این اتفاق بود.

نماینده بسکتبال مشهد که در دقایقی از کوارتر سوم حتی با ۱۱ امتیاز اختلاف از حریف قدرتمندش پیش بود، با چند اشتباه فردی با نتیجه ۶۳ بر ۶۴ از حریف خودش عقب افتاد. در حالی که تابلوی سالن تنها ۳۶ ثانیه زمان تا انتهای مسابقه را نشان می‌داد سرمربی مهرام درخواست وقت استراحت کرد تا برنامه‌های لازم برای این مدت زمان را به شاگردانش ابلاغ کند. مهرامی‌ها شروع کننده بازی بودند و ابتکار عمل در دست تیم میهمان بود. پرتاب عجولانه سرخ پوشان پایتخت در فاصله ۲۵ ثانیه مانده به پایان مسابقه، به سبد ننشست تا توپ در اختیار آویژه قرار بگیرد. هنری کورین بازیکن محبوب مشهدی‌ها بازی را شروع کرد و در واپسین لحظات مالکیت، توپ را به سبد مهرامی‌ها رساند تا این بار نتیجه به سود تیم میزبان بچرخد.

اعتراض بی مورد مهرامی‌ها برای دقایقی جو سالن را ملتهب کرد، اما هواداران هوشیار مشهدی با تشویق‌های بی امان تیم شان هرگز وارد بازی روانی حریف نشدند تا اعتراض مربی مهرام هم بی نتیجه بماند و بازی در فاصله یک و یک صدم ثانبه مانده به پایان، از کنار سبد این تیم شروع شود.

پرتاب بلند قرمزپوشان مهرام نتیجه‌ای نداشت تا در پایان شاگران سرجان جشن قهرمانی را با هواداران برگزار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->