بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال سپاهان و خیبر به دنبال جذب وحید امیری ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت خداحافظی اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس + عکس ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟ واکنش میثاقی به صحبت‌های فردوسی پور + فیلم ساعت فینال جام حذفی تغییر کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت امیری در انتظار انتخاب سرمربی تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس تراکتور همچنان به دنبال ستاره های پرسپولیس آمادگی رفیعی و امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرسپولیس مجبور شد قید گولسیانی را بزند تردید پرسپولیس درباره توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس
سرخط خبرها

آغاز شکوفایی ورزش مشهد با صدور مجوز حضور شهرداری مشهد در عرصه تیمداری

  • کد خبر: ۱۳۰۰۴۳
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
آغاز شکوفایی ورزش مشهد با صدور مجوز حضور شهرداری مشهد در عرصه تیمداری
شهرداری مشهد از وزارت کشور برای حضور در عرصه تیمداری مجوز گرفت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، همواره در سال‌های اخیر، با افول باشگاه‌های ریشه‌داری مثل ابومسلم و پیام، سوال علاقه‌مندان به ورزش خراسان و مشهد این بود که چرا شهرداری مشهد برخلاف سایر شهر و استان‌ها برای حمایت از ورزش حرفه‌ای ورود نمی‌کند.

از سال‌ها قبل، شهرداران مختلفی در مشهد فعالیت کردند و در برابر این سوال، اما پاسخی تکراری داشتند: شهرداری مشهد حق تیمداری در عرصه ورزش حرفه‌ای را ندارد.

شاید در هر دوره‌ای بنا به تصمیمات شورا و شهرداری، شاهد بودیم که کمک‌هایی مقطعی به تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری صورت می‌گیرد، اما بلافاصله با قطع شدن این کمک‌ها سرنوشت مشابهی برای تیم‌ها رقم می‌خورد و در نهایت شاهد افت و انحلال نمایندگان خراسان رضوی و مشهد در لیگ‌های مختلف بودیم.

حالا، اما اتفاقی بزرگ برای ورزش خراسان رضوی و مشهد رخ داده و شورای شهر و شهرداری مشهد با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شده مجوز حضور در عرصه تیم‌داری ورزشی را از وزارت کشور اخذ کند. این گام بزرگ می‌تواند تاثیر و انقلابی شگرف در عرصه ورزش مشهد رقم بزند و از این به بهد شاهد ظهور تیم‌های مشهدی قدرتمندی در رشته‌های مختلفی باشیم.

حالا شهرداری مشهد همچون شهرداری تبریز، ارومیه، بندرعباس و ... می‌تواند در عرصه ورزش حضوری فعال و مثمرثمر داشته‌باشد و شاهد حضور تیم‌های ورزشی به نمایندگی از مشهد در مسابقات مختلف کشوری باشیم.

این حضور و جدیت در راه کسب مجوز را باید به فال نیک گرفت و به آینده ورزش مشهد و استان خراسان رضوی امیدوار شد، آن هم در روز‌هایی که تیم‌های مشهدی فعلی به استثنای یکی دو مورد، انگشت‌شمار، روزگار وحشتناکی را سپری می‌کنند و شاهد قعرنشینی آن‌ها در اکثر لیگ‌های ورزشی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->