نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پوگبا در جام جهانی به میدان می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۳۰۰۴۴
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
پوگبا در جام جهانی به میدان می‌رود؟
شنیده می شود پوگبا از این هفته دویدن را آغاز کرده و شاید در جام جهانی قطر به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، پل پوگبا در هفته‌های اخیر در دو جبهه با تنش‌هایی بی‌سابقه مواجه بود. چه در جبهه فوتبال و چه در زندگی شخصی. ستاره فرانسوی یوونتوس از ناحیه زانو آسیب دید و زیر تیغ جراحی رفت و از طرف دیگر با ماجرای عجیب و غریب خانوادگی‌ای مواجه شد که رسانه‌ها از آن به عنوان "رسوایی پوگبا" یاد می‌کنند.

اما مدیر برنامه‌های جدید پل پوگبا که بعد از مرگ مینو رایولا مدیریت برنامه‌های او را به عهده گرفته در مصاحبه‌ای با توتواسپورت از پایان کابوس این ستاره فرانسوی خبر داد. رافائلا پیمنتا که گفته می‌شود آنقدر به پوگبا نزدیک است که نقش مادر دوم او را بازی می‌کند می‌گوید پوگبا مشتاق بازگشت به میادین و درخشش با پیراهن یووه و تیم ملی فرانسه است.


پیمنتا که وارث امپراتوری مینو رایولا است می‌گوید پل پوگبا قدرت ویژه‌ای دارد که به او کمک می‌کند بر مشکلات و شرایط پرتنش و دشوار غلبه کند. پیمنتا گفت:" پل چند هفته پیش به من گفت رافائلا، بس است دیگر، نمی‌خواهم به چیزی فکر کنم. از الان فقط به زانویم و بازگشت به ترکیب یووه فکر می‌کنم و دلم می‌خواهد دوباره بازی کنم. پل دقیقا همین کار را کرد. ارتباطش را با دنیا قطع کرد و فقط روی همین یک هدف تمرکز کرد".

بعد از انتشار ویدیوی ماتیاس پوگبا، برادر پل، و تهدید به افشاگری علیه فوتبالیست فرانسوی، که از آن به عنوان باج‌خواهی یاد شد؛ پیمنتا و وکلایش بلافاصله بیانیه‌ای منتشر و این تلاش‌ها را محکوم کردند. پیمنتا به توتواسپورت گفت:" اتفاقی که درباره تلاش برای باج‌خواهی برای پل افتاد بی‌سابقه بود و کمتر فوتبالیستی تجربه‌اش کرده بود. فوتبالیست‌ها می‌ترسند که باج‌خواهی‌ها را علنا محکوم کنند، چون نگران صدمه دیدن تصویرشان هستند. برای همین سکوت می‌کنند و استرس زیادی را تحمل می‌کنند و این باعث می‌شود عملکردشان افت کند و مصدوم شوند. ولی پل وقتی تصمیم گرفت کمک بگیرد خیلی زود شرایط بهتری را تجربه کرد و فهمید که مشکلاتش قابل حل است".

هدف اصلی پوگبا در حال حاضر بهبود کامل پیش از شروع جام جهانی است. ستاره فرانسوی می‌خواهد در قطر با پیراهن خروس‌ها به میدان برود چرا که می‌ترسد این آخرین فرصت او برای حضور در جام جهانی باشد. پوگبا از زمان بازگشت به یوونتوس در تابستان امسال حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده و تنها حضورش در ترکیب یووه ۴۵ دقیقه در یک بازی دوستانه در دوران پیش‌فصل بوده است.

پوگبا در روز‌های اخیر دویدن را از سر گرفته و حالا امیدوار شده که بتواند از اوایل نوامبر فوتبال بازی کردن را از سر بگیرد. اگر پل بتواند در قطر با پیراهن فرانسه به میدان برود یکی از عجیب‌ترین نمود‌های قدرت اراده را در معرض تماشای دنیا خواهد گذاشت.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->