بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است
سرخط خبرها

شکایات مردمی از کیفیت اینترنت اپراتور‌های تلفن همراه افزایش یافت

  • کد خبر: ۱۳۰۲۶
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
شکایات مردمی از کیفیت اینترنت اپراتور‌های تلفن همراه افزایش یافت
نتایج ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی نشان می‌دهد شکایات مردی از کیفیت اینترنت اپراتور‌های تلفن‌های همراه افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته تا کاربران با مراجعه به این سامانه اعتراضات خود نسبت به خدمات اپراتور‌ها را با ذکر مکان جغرافیایی اعلام کرده و منتظر پیگیری موضوع از طرف رگولاتوری باشند.
از طرفی اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان آبان ماه سال جاری را منتشر کرده است.

شکایات ثبت‌شده در سامانه سپاس حاکی از آن است که بیشتر این شکایات، در حوزه خدمات اینترنتی هستند، همان‌طور که چندی پیش هم سید محمد امامی -مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- اعلام کرده بود که بیشترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت است.
نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده از همراه اول حاکی است؛ در آبان‌ماه در حوزه اینترنت، ۴۵۸ شکایت ثبت شده که ۴۳ درصد شکایات مربوط به کیفیت سرویس بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه افزایش داشته است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->