بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

آیا ساعت کار ادارات و مدارس در مشهد از اول آبان‌ماه تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۳۰۲۹۹
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
  • ۱
آیا ساعت کار ادارات و مدارس در مشهد از اول آبان‌ماه تغییر می‌کند؟
دبیر شورای هماهنگی ترافیک استانداری خراسان رضوی در خصوص ارزیابی از تاثیر اعمال تغییر ساعت کاری ادارات مشهد، بانک‌ها و مدارس در مهر ماه امسال با هدف مدیریت و کاهش ترافیک صبحگاهی گفت: با توجه به گزارشات دریافتی از شهرداری مشهد، سهم سفر‌های دانش آموزی و کارکنان دولت از کل سفر‌ها بیش از ۳۷ درصد است که این رقم نشان از اهمیت این بخش ترافیکی دارد.

جاودانی|شهرآرانیوز، حسینی با بیان اینکه بنابر تصمیم شورای هماهنگی ترافیک استان و باتوجه به پیک صبحگاهی سفر در مهر ماه، قرار شد آغاز فعالیت و شروع به کار کارکنان دولت، بانک‌ها و مدارس تغییر کند تا به تدریج شاهد ورود هر بخش به معابر و جلوگیری از هم پوشانی باشیم.
وی گفت: البته در روز‌های نخست اجرای طرح شاهد راه بندان بودیم که طبیعی بود و تا مردم و والدین با مسیر‌ها آشنا شوند قدری زمان برد و البته دراین میان برخی مدارس نیز از تغییر ساعت تبعیت نکردند که در هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان بر این مهم تاکید شد.
حسینی افزود: همچنین در برخی محدوه‌ها مانند سجاد، فرامرز عباسی، بولوار بعثت و خیابان بزرگمهر فعالیت برخی مدارس همزمان با ساعت کار ادارات شده بود که وضعیت ترافیکی را تشدید کرده بود.
وی ادامه داد: همچنین در برخی روز‌ها در میدان آزادی، محدوده دانشگاه فردوسی به دلیل برخی محدویت‌های اعمال شده شاهد افزایش ترافیک در محور‌های وکیل آباد، آزادی و بولوار کلانتری بودیم که خوشبختانه با رفع محدویت‌های تردد برطرف شد.
وی مجموع گزارشات را حاکی از بهبود شرایط دانست و اظهارکرد: البته دوستان ما در مرکز کنترل ترافیک اعلام کردند که بررسی اثرگذاری طرح نیاز به مدت اجرای بیشتری دارد، زیرا ز ۹ مهر ماه و آغاز اجرای این طرح شاهد شرایط بهتر ترافیکی هستیم، اما برای ارزیابی کامل‌تر نیازمند زمان بیشتر و البته استمرار طرح هستیم.
دبیر شورای هماهنگی ترافیک استانداری خراسان رضوی اظهارکرد: طی امروز جلسه‌ای در این زمینه برگزار و ابعاد مختلف اجرای طرح بررسی و تصمیم ‌گیری در خصوص چگونگی ادامه یا توقف طرح تغییر ساعات ادارات و مدارس استان بررسی می‌شود.
حسینی گفت: احتمالا در صورت موافقت وبررسی کارشناسی طرح تا پایان پاییز تمدید خواهد شد.

تداوم اجرای طرح تغییر ساعات کاری ادارات و مدارس

مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این زمینه گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تداوم اجرای طرح تغییر ساعات کاری ادارات و مدارس صرفا در اختیار شورای هماهنگی ترافیک استانداری خراسان رضوی است.
علی سمیعی افزود: از جنبه ترافیکی باید توجه داشت که امسال بعد از ۲ سال عدم فعالیت حضوری مدارس، شاهد باز شدن مدارس و مشاهده بی‌نظمی ترافیکی شدیدی در هفته اول مهر بودیم که این تغییر ساعات تاثیر بسزایی در بهبود ترافیک صبحگاهی داشت.
وی تاکید کرد: بهبود روند ترافیکی هنوز هم ادامه دارد، زیرا با ورود کامل سرویس مدارس به حمل و نقل دانش آموزان و تغییر رفتار‌های ترافیکی خانواده‌ها شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
خواهشن طرح های آبکی روبذارید برای خودتان دیدیم چقدر تاثیر داشت خواهش کوتابیاید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->