نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماجرای ادامه‌دار نکونام، فولاد و فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۱۳۰۶۴۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
ماجرای ادامه‌دار نکونام، فولاد و فدراسیون فوتبال
باز هم بحث حضور یا عدم حضور جواد نکونام در تیم ملی سوژه روز فوتبال ایران شده‌است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از شهریور تا امروز که در آستانه ورود به آبان‌ماه هستیم، همچنان ۱ خبر در خصوص تیم ملی مبهم باقی مانده است. کی‌روش از روزی که هدایت تیم ملی را دوباره به دست گرفت، اعلام کرد که جواد نکونام را به عنوان دستیار ایرانی خود برگزیده‌است، اما هنوز این ماجرا ادامه‌دار شده و مشخص نیست که چه اتفاقی خواهدافتاد.

شب گذشته دوباره مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال مدعی شد که توافقات لازم صورت گرفته و از آخر هفته آتی نکونام به تیم ملی اضافه خواهدشد، اما در فاصله کمتر از ۱ ساعت، گرشاسبی، مدیر فولاد اعلام کرد چنین خبری صحت ندارد و نکونام به همکاری با این باشگاه ادامه می‌دهد.

در این رابطه سکوت طولانی‌مدت نکونام هم جای تعجب دارد. او خود می‌توانست بارها و بارها از فرصت استفاده کند و شفاف نظرش را اعلام کند، اما هر بار از پاسخ مستقیم و شفاف طفره رفته و حالا در فاصله کمتر از ۱ ماه تا آغاز جام جهانی، مجددا شاهد رسیدن نام نکونام و تیم ملی به صدر اخبار هستیم.

موضوعی که بالاخره تا آخر هفته آتی مشخص خواهدشد، اما باید گفت که باز هم بی‌برنامگی و ناهماهنگی در فدراسیون فوتبال خودی نشان داد. اگر قرار بود توافق صورت گیرد، چرا همان روز نخست درخواست کی‌روش این اتفاق رخ نداد؟

آیا نتایج ضعیف فولاد در لیگ برتر باعث شده مدیران فولاد به این نتیجه برسند که بهتر است نکونام را به این بهانه حذف کنند؟ فولاد در لیگ برتر بیست و یکم خرج زیادی کرده و بازیکنان بزرگی مثل وریا غفوری و دژاگه را جذب کرده، اما ابدا موفق به کسب نتایج خوبی نشده و در ۱۰ هفته نخست لیگ برتر، با صدر جدول ۹ امتیاز فاصله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->