نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بردیف، مهمان ویژه تمرین کی‌روش

  • کد خبر: ۱۳۱۰۲۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
بردیف، مهمان ویژه تمرین کی‌روش
تمرینات تیم‌ملی برای آماده‌سازی جام‌جهانی دیروز هم ادامه پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکنان تیم‌ملی ایران در فاصله ۲۸ روز تا آغاز رقابت‌های جام‌جهانی، دیروز در دو نوبت به تمرینات آماده‌سازی خود زیر نظر کارلوس کی‌روش ادامه دادند. تمرینات دیروز ملی‌پوشان کشورمان در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست، بازیکنان با حضور در مجموعه تمرینی پک، تمرینات اختصاصی را زیر نظر ریکاردو و الکساندر لوپز انجام دادند و پس از پایان این بخش با حضور در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال با هدایت سرمربی تیم‌ملی به تمرین با توپ مشغول شدند.

پاس‌کاری سرعتی و تک‌ضرب، تمرینات تاکتیکی و تمرین ضربات نهایی و داخل چارچوب بخش‌هایی از این تمرین جدی ملی‌پوشان بود. در بخشی از این تمرین، کی‌روش به پرهان خانلری، پزشک تیم‌ملی، توصیه کرد با دقت وضعیت شجاع خلیل‌زاده را بررسی کند. خلیل‌زاده و امید ابراهیمی که روز گذشته در ساختمان پک تمرین کردند، امروز تمرینات خود را در زمین چمن شماره ۲ مرکز ملی فوتبال هم پیگیری کردند.

سرمربی تراکتور، میهمان ویژه تمرین تیم‌ملی

قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز، همراه با مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی پک با سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت. بردیف در این دیدار با اشاره به وضعیت بازیکنان تراکتور، از آمادگی اش برای همکاری و تعامل با تیم‌ملی خبر داد و برای کارلوس کی‌روش و تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد. کی‌روش نیز در این دیدار با تشکر از همکاری باشگاه تراکتور با تیم‌ملی، درباره وضعیت بازیکنان و ضرورت همکاری باشگاه‌ها برای حضور قدرتمند تیم‌ملی در جام‌جهانی توضیح داد. پس از پایان این گفتگو که در دفتر سرمربی تیم‌ملی انجام شد، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم‌ملی از بخش‌های مختلف مجموعه تمرینی پک بازدید کردند.

عقاب‌های کارتاژ، آخرین حریف تدارکاتی ایران

درحالی‌که به‌نظر می‌رسید پرونده آماده‌سازی تیم‌ملی برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ با چهار بازی تدارکاتی (الجزایر، اروگوئه، سنگال و نیکاراگوئه) بسته شود، دیروز نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که یک دیدار تدارکاتی دیگر هم برای شاگردان کارلوس کی‌روش فراهم شده است و این تیم ۲۵ آبان در دوحه به‌مصاف تیم‌ملی تونس خواهد رفت. تیمی که از دید برخی کارشناسان فوتبال، بیشترین شانس را بین تیم‌های عربی برای صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی دارد.

حریف جدید تیم‌ملی که به عقاب‌های کارتاژ شهره است، در گروه چهارم جام‌جهانی با تیم‌های دانمارک، استرالیا و فرانسه هم‌گروه است. این تیم درحالی آماده بازی با ایران خواهد شد که به‌نظر می‌رسید آخرین بازی تدارکاتی تونسی‌ها، بازی با برزیل باشد که با نتیجه ۱ بر ۵ به‌سود برزیل به پایان رسیده بود. این تیم، البته در بازی‌های تدارکاتی‌اش موفق به پیروزی مقابل ژاپن و شیلی شده است.

امیدواری تاج برای صعود تیم‌ملی از مرحله گروهی

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، دیروز با تشریح وضعیت تیم‌ملی فوتبال، گفت: ایران در آستانه این رویداد مهم فوتبالی در مرکز حاشیه‌ها قرار گرفت، اما میلیارد‌ها نفر این رویداد را تماشا می‌کنند و امیدواریم در این رقابت‌ها از گروه خود صعود کنیم.

او با بیان اینکه در بازی فوتبال هیچ‌گونه تضمینی برای برد یا باخت وجود ندارد، ادامه داد: همان‌طور که در دوره قبل رقابت‌های جام‌جهانی چهار امتیاز کسب کردیم و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران حاصل شد، امسال نیز به کسب نتایج بهتر امیدواریم. تاج همچنین درباره حاشیه‌های به‌وجودآمده درباره حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم‌ملی هم گفت: ما اعلام کردیم که وضعیت نکونام باید محترم شمرده شود و به‌دنبال این هستیم که تعاملی با فولاد خوزستان برقرار کنیم که این اتفاق بیفتد. نظرمان با کی‌روش بر این است که اگر این اتفاق بیفتد، به‌نفع فوتبال کشور خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->