آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تمایل ازبکستان برای بازی با تیم ملی ایران

  • کد خبر: ۱۳۰۴۸۸
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تمایل ازبکستان برای بازی با تیم ملی ایران
مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان در صحبت‌هایی که اخیرا با مقامات فدراسیون فوتبال داشته‌اند ابراز تمایل کرده‌اند که پیش از جام جهانی با تیم ملی فوتبال ایران بازی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران به زودی اردوی تدارکاتی خود را آغاز خواهد کرد. این اردو ۲۰ روز زودتر از سایرتیم‌ها آغاز خواهد شد تا شاید کارلوس کی‌روش بتواند تیمش را با هماهنگی و آمادگی بیشتر در جام جهانی فوتبال به بازی بگیرد.

سرمربی تیم ملی بعد از بازی با تیم‌های اروگوئه و سنگال از فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری یک بازی تدارکاتی شده که هنوز این بازی قطعی نیست. در همین راستا مذاکراتی هم با فدراسیون فوتبال ازبکستان شده تا در جزیره کیش یا امارات با تیم ملی فوتبال ایران مصاف دهد که ازبک‌ها موافقت خود را اعلام کرده‌اند.

با این حال، اما هنوز بازی با ازبک‌ها قطعی نیست و فدراسیون فوتبال نیم نگاهی هم به تیم‌های عربی همسایه دارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->