مشکل برخی از حساب‌های بسته‌شده در اینستاگرام حل شده است (۱۰ آبان)

  • کد خبر: ۱۳۲۳۸۵
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
مشکل برخی از حساب‌های بسته‌شده در اینستاگرام حل شده است (۱۰ آبان)
روز گذشته حساب میلیون‌ها کاربر اینستاگرام بدون دلیل مسدود شد تا جایی‌که اینستاگرام در بیانیه‌ای گفت این اتفاق نتیجه‌ مشکلی نرم‌افزاری بوده است. حالا به نظر می‌رسد مشکل برخی از این حساب‌ها برطرف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام با انتشار پست در سایر شبکه‌های اجتماعی از بروز مشکلی عجیب خبر دادند: اینستاگرام به آن‌ها گفته بود که حساب کاربری‌شان مسدود شده است. 

در پیامِ به‌نمایش‌درآمده در اینستاگرام، گفته شده بود کاربران ۳۰ روز فرصت دارند با کلیک روی گزینه‌ی آبی‌رنگ مخالفت خودشان را با مسدودشدن حساب کاربری اعلام کنند.

اینستاگرام با انتشار توییتی جدید تأیید کرد که مسدودشدن حساب‌های کاربری نتیجه‌ مشکلی نرم‌افزاری است و اعضای تیم در تلاش‌اند مشکل را رفع کنند: «می‌دانیم گروهی از شما کاربران در دسترسی به حساب اینستاگرام به مشکل خورده‌اید. ما در حال بررسی موضوع هستیم و به‌دلیل این اتفاقِ دردسرساز عذرخواهی می‌کنیم.»

در همین حین، گفته می‌شود تعلیق حساب‌های کاربری باعث شده است تعداد دنبال‌کنندگان به‌شدت افت کند. برای نمونه، تعداد دنبال‌کنندگان حساب اینستاگرام کریستیانو رونالدو سه‌میلیون نفر کمتر شده است. این موضوع نشان می‌دهد حساب کاربری میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به حالت تعلیق درآمده است.

امروز (۱۰ آبان) شماری از کاربران گفته‌اند توانسته‌اند حساب کاربری‌شان را مجدداً فعال کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->