شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رسانه ملی ایران در بین نامزدهای نهایی ABU Prizes ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۳۲۴۸۰
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
رسانه ملی ایران در بین نامزدهای نهایی ABU Prizes ۲۰۲۲
رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران با پنج اثر به فهرست نامزدهای نهایی رقابت سال ۲۰۲۲ اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه راه یافت.

به گزارش شهرآرانیوز - پنج اثر از میان آثار ارسالی از سوی رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران به مسابقه «ABU PRIZE۲۰۲۲»، به بخش نهایی این رقابت راه پیدا کرده‌اند.

برنامه «مجنون» تولید مرکز یزد و برنامه « ۱۰ ثانیه» تولید مرکز گیلان در شاخه تولیدات رادیویی این رقابت در بین نامزدهای نهایی قرار گرفتند.

همچنین در بخش مستند این رقابت، برنامه «بهشت زمین» تولید مرکز گیلان به عنوان یکی از چهار نامزدهای نهایی این بخش انتخاب شد.

برنامه «فریاد خاموشی» که از تولیدات رادیو فرهنگ محسوب می‌شود نیز در میان نامزدهای نهایی بخش CSA قرار گرفت.

برنامه «جوراب رنگی» از مجموعه داستانی تولید شبکه قرآن سیما نیز یکی از نامزدهای بخش کودک این رقابت بود.

این رقابت در مجموع در ۱۵ شاخه مختلف برگزار می‌شود و نتایج نهایی این مسابقات همزمان با مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا درهندوستان، آذر ماه سال جاری در دهلی نو اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->