سرخط خبرها

فصل دوم «کهکشان» با اجرای سپند امیرسلیمانی

  • کد خبر: ۱۳۱۶۴۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
فصل دوم «کهکشان» با اجرای سپند امیرسلیمانی
سپند امیرسلیمانی با قرار گرفتن در جای نیما فلاح (مجری فصل اول برنامه ) اجرای فصل دوم مسابقه «کهکشان» را برعهده گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل دوم مسابقه «کهکشان» درحالی از جمعه این هفته ۶ آبان ۱۴۰۱،  روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود که  سپند امیرسلیمانی با قرار گرفتن در جای نیما فلاح (مجری فصل اول) اجرای فصل دوم مسابقه «کهکشان» را برعهده گرفته  است.

مسابقه تلویزیونی کهکشان به کمک فناوری واقعیت افزوده (AR)و واقعیت مجازی (VR) بینندگان و شرکت کنندگان را به صورت همزمان با چالش های تازه‌ای روبرو می کند.

در این برنامه، بیننده در لحظاتی با اسکن کردن صفحه تلویزیون به واسطه تلفن همراهش و با استفاده از اپلیکیشن برنامه، قادر به تعامل و شرکت در بازی‌هایی است که متناسب با دوره‌های مختلف تاریخ ارتباطات بشر طراحی شده‌اند.

در هر قسمت این مسابقه یک گروه پنج نفره خانوادگی به همراه مجری وارد فضای مسابقه می‌شوند. شرکت کنندگان در این مسابقه سفری را در دل تاریخ آغاز کرده و دوره‌های مختلف تاریخ ارتباطات از گذشته تا آینده را پشت سر می‌گذارند.

برای هر دوره تاریخی، اتاق‌هایی در نظر گرفته شده که یکی از شرکت‌کنندگان با ورود به آن با چالش‌هایی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

برای غلبه بر این چالش‌ها، شرکت‌کنندگان نیازمند توانمندی‌هایی در زمینه همکاری گروهی، تمرکز، قدرت فیزیکی، خلاقیت، حافظه و همچنین مهارت استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->