بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

در هفته هفتم لیگ‌برتر والیبال کشور، قلب هیجان در سیرجان می‌تپد

  • کد خبر: ۱۳۲۵۷۱
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
در هفته هفتم لیگ‌برتر والیبال کشور، قلب هیجان در سیرجان می‌تپد
تیم والیبال نیان الکترونیک از ساعت ۱۶ امروز در سالن مهران به مصاف سایپا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هفتم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز با هفت دیدار در شهر‌های گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری خواهد شد.
در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار این هفته، تیم فولاد سیرجان ایرانیان میزبان لبنیات هراز آمل خواهد بود که این مسابقه را می‌توان جدال واقعی مدعیان نامید، زیرا نماینده آمل، تیم بدون شکست این رقابت‌ها، با شش برد پیاپی و هفده امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فولاد سیرجان نیز با پنج برد و پانزده امتیاز در جایگاه دوم است. دو تیم در هفته ششم نیز حریفان خود را شکست دادند و با انگیزه فراوان برای اثبات شایستگی‌های خود به‌مصاف هم خواهند رفت.

اگر این مسابقه با نتایج ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ به پایان برسد، فاتح میدان حتما صدرنشین خواهد شد. به همین دلیل سیرجانی‌ها امید زیادی به برد با استفاده از امتیاز میزبانی دارند، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هم مرد میدان‌های سخت هستند. به همین دلیل پیش‌بینی نتیجه این دیدار کار آسانی نیست. تیم پیکان تهران که با چهار برد و سیزده امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، در هفته هفتم لیگ‌برتر مردان در سالن فدراسیون میزبان شهرداری ارومیه تیم قعرنشین جدول است.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی که در هفته ششم با شکست فولاد سیرجان، تیم دوم جدول، به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند، انگیزه زیادی برای کسب یک برد دیگر دارند و این‌بار به‌مصاف تیم سوم جدول خواهند رفت. از سوی دیگر، تیم پیکان پرافتخارترین و باتجربه‌ترین تیم لیگ‌برتر مردان است که سابقه پیروزی در دیدار‌های مختلف و حساس در سالن فدراسیون برابر نماینده ارومیه را دارد و در مجموع این موارد حساسیت این مسابقه را افزایش می‌دهد.

براساس برنامه مسابقات، تیم هورسان رامسر که با چهار برد و دوازده امتیاز در رتبه چهارم جدول است نیز این هفته در دیدار خانگی باید به‌مصاف مس رفسنجان برود، اما هنوز تکلیف تیم مس رفسنجان مشخص نیست. در دیگر مسابقه هفته هفتم لیگ‌برتر مردان، تیم راه‌یاب‌ملل مریوان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود. شهدابی‌ها با چهار برد و یازده امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و نماینده مریوان با سه برد و هفت امتیاز در رتبه هفتم است.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب که رقابتی نزدیک با هورسان و پیکان دارند، در این هفته به‌دنبال پنجمین برد و بهبود جایگاه خود در جدول مسابقات به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی هستند. تیم ششم جدول، یعنی پاس گرگان، این هفته در سالن امام‌خمینی (ره) گرگان به‌مصاف شهرداری گنبد خواهد رفت. دو تیم گرگان و گنبد در شهرآورد استان گلستان به‌مصاف یکدیگر می‌روند و این موضوع حساسیت مسابقه را دوچندان کرده است.

پاس گرگان با سه برد و هشت امتیاز در جایگاه ششم جدول است و شهرداری گنبد با دو برد و هفت امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد. تیم‌های ایفاسرام اردکان (دو برد، پنج امتیاز و رتبه دهم جدول) و نیان‌الکترونیک خراسان (یک برد، چهار امتیاز و دوازدهم جدول) در هفته هفتم لیگ‌برتر مردان به‌ترتیب با گیتی‌پسند اصفهان (دو برد، هفت امتیاز و رتبه هشتم جدول) و سایپای تهران (یک برد، پنج امتیاز و یازدهم جدول) بازی خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->