ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

گلایه هادی رضایی از صندوق حمایت از ورزشکاران

  • کد خبر: ۱۳۱۹۴۴
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
گلایه هادی رضایی از صندوق حمایت از ورزشکاران
سرمربی مشهدی تیم ملی والیبال نشسته از وضعیت حمایت از شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه ۷ آبان با حضور در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین ضمن بازدید از اردوی ملی پوشان اعزامی در جریان نحوه تمرینات آن‌ها قرار گرفت.

در این بازدید غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی، حسن تقی زاده سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان و محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز حضور داشتند.

در این مراسم هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: یازدهمین حضور تیم ایران در رقابت‌های جهانی است که ۸ دوره قهرمان و ۳ دوره نایب قهرمان شدیم، زنان نیز بعد از ۴ سال به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند که در حال حاضر جایگاه پنجم پارالمپیک را دارند و نایب قهرمان آسیا هستند، البته تلاش بر این است که با دست پر از مسابقات قهرمانی جهان بوسنی برگردیم و تیم زنان نیز رنکینگ خود را از نهمی جهان تا جایگاه پنجم ارتقاء دهند.

وی افزود: با توجه به زحماتی که بازیکنان در تمرینات کشیده اند، حق ما قهرمانی است، این بازیکنان ۱۵۰ روز در اردو‌های مختلف حضور داشتند و از خانواده‌های خود دور بودند، دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با انتقاد از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نسبت به پایین بودن حقوق ملی پوشان والیبال نشسته مردان، تصریح کرد: من به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان پس از حضور در ۹ دوره پارالمپیک حداقل حقوق من از صندوق یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است، همچنین ورزشکاران ما تنها کسانی که پارالمپیکی هستند از صندوق حقوق دریافت می‌کنند در حالی که ورزشکاران غیرمعلول که در بازی‌های آسیایی مدال برنز کسب کرده اند نیز از صندوق حقوق می‌گیرند، البته خیلی پیگیر این موضوع بودیم، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

رضایی خاطرنشان کرد: البته در تیم والیبال نشسته تنها تیم مردان از صندوق حقوق دریافت می‌کنند و بانوان والیبال نشسته با وجود این که عضو صندوق هستند، هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات در بوسنی است که حریف همیشگی محسوب می‌شود و سهمیه پارالمپیک هم توزیع می‌شود. خوب است که یک تیم بتواند دو سال قبل از پارالمپیک سهمیه بگیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: مردان از نه استان و بانوان از هشت استان دور هم جمع شده‌اند. امیدوارم با دست پر برگردیم. مطمئن هستم رنکینگ بانوان دوباره تک رقمی می‌شود. مردان حقشان قهرمانی است، اما قول نمی‌توان داد. ملی‌پوشان با وجود این افتخارآفرینی ادعایی ندارند و البته مشکلات زیادی دارند. تنها تفکر آن‌ها بالا بردن پرچم ایران و خوشحال کردن مردم است.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان والیبال نشسته افزود: خوشحالم اسبقیان دعوت کرد و اینجا آمدیم. با پیگیری‌های مختلف و همکاری‌های مختلف ویزا صادر شد و آرزوی سفر خوبی داریم و امیدواریم با موفقیت و باکیفیت بالا به ایران برگردید. آنچه که بر وظیفه می‌دانیم این است که در خدمت فدراسیون و کمیته پارالمپیک باشیم. موضوعاتی که رضایی گفت به درستی عنوان شد، رئیسی همواره بر حل مشکلات کاری و بیمه و معیشتی تاکید دارد.

وزیر ورزش تاکید کرد: ورزش جایگاه بالایی در دیدگاه مقام معظم رهبری دارد، تکلیفی که بر دوش ما هست این است که چنین نکاتی را حل کنیم، پولی که صندوق قهرمانان می‌پردازد کمک هزینه است، نه حقوق. ماهیت صندوق برای حمایت از قهرمانان بازنشسته است تا کسی به حال خود رها نشود. البته شرایط کمی تغییر کرد و آیین‌نامه‌ای برای پرداخت‌ها نوشته شد. ورزشکاران نیز به سه گروه دسته‌بندی شدند و تغییرات باز هم ادامه داشت، البته اشل پرداختی‌ها پایین است و ما به فکر آن هستیم که منابع درآمدی صندوق را افزایش بدهیم.

سجادی اضافه کرد: خودم از این صحبت‌ها که با مدال پاراآسیایی حقوق پرداخت نمی‌شود، تعجب کردم. باید این موضوع به سرعت و همین سال بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای، حضور شایسته، موید فرهنگ غنی کشورمان است، خیلی‌ها دوست ندارند ما موفق باشیم و از بیرون دندان نشان می‌دهند، برخی هم از دور لبخند می‌زنند، ولی در نزدیک نیش است. ورزش پیام‌آور خوبی هاست و برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->