معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت، به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات دلار در کانال ۵۷ هزار تومان | کاهش قیمت سکه (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودرو‌های برقی رهن و اجاره در بولوار دانشجوی مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت تولید گوشت قرمز در کشور قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما، یک گام تا ۲ میلیاردی‌شدن (۶ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱۵میلیارددلار‌ی درآمد نفت در دولت سیزدهم آرامش به بازار طلا و سکه بازگشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) برقراری پرواز کراچی - مشهد از ۲۲ خرداد صعود سود مؤثر سالانه «اخزا» به بیش از ۳۷ درصد + نمودار ضعف نظارت بر قانون عامل اصلی ناامنی شغلی کارگران است رونق به بازار مسکن بازگشت؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان : ۲۵ درصد کل محصولات ایران‌خودرو در خراسان رضوی تولید می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۲۶۶۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان : ۲۵ درصد کل محصولات ایران‌خودرو در خراسان رضوی تولید می‌شود
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان یکی از شرکت‌های اقماری ایران خودرو ۲۵ درصد کل محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در ایران را تولید می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بیژن زاهدی فرد امروز ۱۱ آبان در آیین آغاز تولید انبوه خودرو هایما 8S که در هتل هما شماره ۱ مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  مقامات استانی در طول این سال‌ها همراه ما بوده و امکانات را در اختیار ما قرارده‌اند. در شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان قطب صنعتی در شرق کشور برای حدود ۵ هزار نفر به صورت مستقیم در سه شیفت کاری اشتغال ایجاد است.

وی افزود: ۱۸ تا ۲۰ درصد قطعات مصرف شده در صنعت خودرو در خراسان تولید می‌شود که باعث گردش اقتصادی عمده در استان شده و برای گروه صنعتی ایران خودرو مثمر ثمر است و اینگونه می‌تواند با توجه به حمایت‌های استانی در تمام زمینه‌های امنیتی، اقتصادی و قضایی و ... اهداف گروه صنعتی ایران خودرو را محقق کند. تنها شرکتی که محصولات لوکس و اس یو وی را تولید می‌کند ایران خودرو خراسان است که به یمن پشتیبانی همیشگی صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان بیان کرد: مقرر شد تا چند محصول نو و جدید را به بازار عرضه کنیم و پیشتیبانی‌های زیادی در بخش اقتصادی، مهندسی، هیات مدیره و ... صورت گرفت. با توجه به اینکه تولید یک محصول زمان بر است تولید هایما 8S با همت نیروها و مدیریت صنعتی در نیمه دی ماه سال قبل آغاز و در ۲۵ مهرماه سال جاری محصولات به تولید آزمایشی رسید. محصول بعدی ایران خودرو در دی ماه و بهمن ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

هایما 8S ؛ لوکس‌ترین خودرو گروه ایران خودرو

در ادامه غلامرضا یاهو، مدیر پروژه هایما در گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: پروژه تولید هایما 8S از نیمه دی ماه سال ۱۴۰۰ به طور رسمی شروع شد. از جمله اهداف این پروژه توسعه سبد محصولات ایران خودرو در زمینه خودروهای کراس اوور بود. دامنه این پروژه ایجاد خط بدنه جدید، نصب و راه اندازی تجهیزات خاص این محصول در خط مونتاژ در سایت خراسان، ایجاد تغییرات لازم در خطوط سالن رنگ و همخوان کردن خطوط محصول، کالیبراسیون موتور این خودرو با توجه به شرایط جغرافیایی بوده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های خاص این خودرو افزود: از جمله ویژگی‌های خاص این خودرو موتور نسل جدید ۱۶۰۰ توربو، سطح آلایندگی یورو ۵ قابل ارتقا به یورو ۶ و..... است. این خودرو به دلیل امکانات ویژه از جمله ایستایی خودرو در سربالایی، کنترل خودرو در سراشیبی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، مانیتورینگ نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه و... لوکس‌ترین خودرو گروه ایران خودرو است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->