قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود خرید و فروش جت شخصی در کشور آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه!
سرخط خبرها

«خراسان رضوی» به قطب تولید خودرو و قطعات خودرو تبدیل شده است

  • کد خبر: ۱۳۲۶۴۰
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
«خراسان رضوی» به قطب تولید خودرو و قطعات خودرو تبدیل شده است
نماینده مردم احمدآباد، رضویه، سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این چند سال به دنبال توسعه حوزه صنعت خراسان از جمله حوزه خودرو بوده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید احسان قاضی زاده هاشمی، امروز ۱۱ آبان در آیین آغاز تولید انبوه خودرو هایما 8S  که در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد:سایت ایران خودرو خراسان علی رغم مشکلات تامین مالی در سال ۹۷ با همت مدیران استانی و شبکه بانکی بر مشکلات تغییر نرخ ارز فائق آمده است و اکنون این واحد در کشور واحد معتبری است.

وی افزود: ایران خودرو خراسان در زمینه تولید، برنامه‌ریزی و نوع مدیریت کاربری سرآمد است تا اینکه نگذارد نوسانات روزمره در نوسانات اقتصادی رخ دهد. ایران خودرو برای سرآمدی نیازمند این است که واحد آن رو به جلو، با برنامه تولیدی منظم، داری افق و چشم انداز و تنوع محصول تولیدی باشد. امروز شاهد تولید تجاری خودرو هایما 8S  هستم و این اتفاق مبارک است و این گروه روز آمد باشد.
نماینده مردم احمدآباد، رضویه، سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است بتوانیم در عرصه قطعه سازی در خراسان فعالتر باشیم. برای تولید قطعه پلوس اعلام آمادگی شده و جلساتی با مدیران عامل بانک‌های کشور برای تامین مالی پروژه صورت گرفته است. نگاه به این پروژه تنها قطعه سازی ساده نیست بلکه بحث منافع ملی کشور است و این نگاه راهبردی است.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد: به دنبال این هستیم که در خراسان تولید کننده ورق و تایر باشیم تا خراسان را برای تمام زنجیره تامین قطعات قطب کنیم و این نیازمند برنامه ریزی است. دیروز در مجلس شورای اسلامی فرصت مجدد به وزیر صنعت، معدن تجارت داده است این فرصت به معنای اقدامات رو به جلو و آمایش سرزمینی بخش‌های مختلف صنعت کشور است.

به گفته وی، امروز خراسان به قطب تولید خودرو و قطعات خودرو تبدیل شده است. وزارت صمت قطب اصلی وزارتخانه‌های اقتصادی دولت است. نگاه ما این است که دولت بتواند با قدرت و قوت مسیر را پیش ببرد و بتواند بر مشکلات فائق آید. باید در صنعت خورو شاهد رقابت و تنوع محصول و کیفی سازی محصولات باشیم تا مردم با دارا بودن حق انتخاب بتوانند محصول خوب و با کیفیت را خریداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->