سرخط خبرها

استقلال مهاجم بخرد، شهباززاده می‌رود

  • کد خبر: ۱۳۲۸۵۱
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
استقلال مهاجم بخرد، شهباززاده می‌رود
گرچه مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از سوپر جام اعلام کرد استقلال بازیکن جدید نمی‌خرد، اما بعد از فتح جام برنامه استقلال تغییر کرده و مدیران این باشگاه به دنبال جذب مهاجم جدید هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران استقلال قصد دارند به طور چراغ خاموش برنامه جذب بازیکن جدید را دنبال کنند تا بعد از جام جهانی استقلال در بخش هجومی خود کمتر با مشکل مواجه شود.  

درحال حاضر تنها معضل استقلال استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی است و اگر یک مهاجم ششدانگ به این تیم اضافه شود بدون شک استقلال نتایج بهتری را به دست خواهد آورد.

این وضعیت درست برخلاف خط حمله رقیب سنتی است که شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا را در خط حمله خود دارد و هیچ نیازی به جذب بازیکن در این پست در برنامه‌های خود نمی‌بیند.

با توجه به نیاز ضروری استقلال به جذب بازیکن در خط حمله پیش بینی می‌شود که در هفته‌های آتی این موضوع به طور جدی دنبال شود.  

اگر استقلال موفق به جذب بازیکن جدید در خط حمله شود هیچ بعید نیست که سجاد شهباززاده که از وضعیت خود در ترکیب استقلال راضی نیست، راه تیم دیگری را در پیش خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که سعید فتاحی یکی از معاونان باشگاه استقلال نیز تلویحا اعلام کرد استقلال طبق خواسته ساپینتو بازیکن می‌خرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->