نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی + تصاویر

  • کد خبر: ۱۳۲۸۲۰
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی + تصاویر
مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با انجام تمرین امروز صبح به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز با انجام آخرین تمرین بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی در فاصله ۱۷ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به پایان رسید.

در این تمرین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌های خود در مجموعه پک، به زمین چمن شماره دو کمپ تیم‌های ملی فوتبال رفتند و در آنجا تمرینات تاکتیکی و متنوع خود را با هدایت کارلوس کی‌روش انجام دادند. رامین رضاییان که به دلیل کسالت ۲ روز در تمرینات چمنی تیم ملی شرکت نمی‌کرد، در تمرین امروز حضور یافت. شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی‌زادگان نیز پس از بازگشت از قطر برای اولین بار در زمین چمن حاضر شدند. امید نورافکن که نیز روز گذشته در ساختمان پک تمرین کرد، امروز در تمرین چمنی حضور داشت.
پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی + تصاویر
سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از بازی دیروز استقلال در سوپرجام در پک تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند. ابوالفضل جلالی هم به دلیل کسالت به استراحت پرداخت. محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی که در اردو‌های اخیر تیم ملی شرکت داشتند، امروز برای ریکاوری به ساختمان پک نرفتند.
پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی + تصاویر
امیر علی صادقی، بازیکن جوان استقلال نیز پس از بازگشت آبی پوشان از کرمان به تمرینات تیم ملی بازگشت. تعدادی از مربیان ایرانی حاضر در کلاس مربیگری هم امروز با حضور در تمرینات، عملکرد شاگردان کی‌روش را زیر نظر گرفتند. کی‌روش در لحظاتی از این تمرین با رفتن روی سکوی آنالیزور تیم، نکات تاکتیکی مدنظرش را به بازیکنان انتقال داد.

دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->