کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

حیدرپور: آقایان به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند و دست حمیداوی را از فوتبال استان کوتاه کردند

  • کد خبر: ۱۳۳۰۶۷
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
حیدرپور: آقایان به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند و دست حمیداوی را از فوتبال استان کوتاه کردند
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو از انحلال این تیم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو هم تایید کرد که مسابقه فردای این تیم مقابل پارس جنوبی برگزار نمی‌شود و حتی فدراسیون فوتبال برای این بازی تیم داوری هم اعلام نکرده است. وی با اشاره به حواشی پیرامون این تیم گفت: آقای چوپانی و مجموعه امید وحدت طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردند که توانایی ادامه تیم داری را ندارند و قاعدتا ما هم این موضوع را به سازمان لیگ منعکس کردیم و گفتیم تنها در صورتی تیم داری می‌کنیم که امتیاز این باشگاه به خارج از استان منتقل شود. وی در ادامه به بازی فردای تیمش مقابل پارس جنوبی جم هم اشاره کرد و گفت: شرایط مدنظر ما محقق نشد تا ما هم خبر منحل شدن تیم را اعلام کنیم. حیدرپور به آینده این تیم هم اشاره کرد و گفت: با توجه به این که براساس قوانین کمیته انضباطی در موارد مشابه تیم، به ۲ رده پائین‌تر سقوط می‌کند، ما درخواست کردیم با توجه به شرایط ویژه‌ای که وجود دارد، تیم شهرخودرو یک رده سقوط کند و به لیگ دسته ۲ برود و حالا هم منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.


مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در پایان صحبت هایش یک بار دیگر پیکان انتقادات را به سمت هیئت فوتبال استان گرفت و گفت: آقایان به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند و دست حمیداوی را از فوتبال استان کوتاه کردند، اما کمی انصاف هم داشته باشیم بد نیست. یک نگاه به وضعیت کلی فوتبال استان خراسان بیندازید تا متوجه شوید چرا این حرف‌ها را می‌زنم. چند سال پیش خراسان هم تیم لیگ برتری داشت، هم در زیرگروه تیم داشت، در رشته‌های فوتسال و فوتبال هم در رده‌های مختلف فعال بودند. بانوان هم تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشتید. الان و امروز کجا هستید؟ آیا مقصر همه این اتفاقاتی که افتاد هم حمیداوی، حیدرپور یا مجموعه شهرخودرو بود؟ برای نقد کردن بعضی وقت‌ها لازم است کمی منصفانه‌تر رفتار کنیم و همه وقایع را درنظر بگیریم. برگزار کردن کلاس A مربی گری تنها نقطه عطف کار آقاین در هیئت است. باور کنید مشابه این اتفاق در شهر‌های کوچک ایران هم انجام می‌شود و کسی آن را بعنوان رزومه قابل قبول ارائه نمی‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->