نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

دعوای مدیران شهرخودرو در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۹۱۸۸
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
دعوای مدیران شهرخودرو در مشهد
تیم فوتبال امیدهای شهرخودرو روز دوشنبه و در چارچوب هفته دوم مسابقات امیدهای کشور به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و در پایان با نتیجه بدون گل مقابل مهمان خود متوقف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تساوی تیم شهر خودرو در برابر گسترش فولاد تبریز، تنها اتفاقی نبود که در حاشیه برگزاری این مسابقه رقم خورد و آتش کینه مدیران شهرخودرو و مالک تیم های رده امید این باشگاه، با وساطت دبیر هیئت فوتبال، خیلی زود خاموش شد.

تقریبا دو سال پیش بود که مدیر وقت شهرخودرو، مسعود معمایی اقدام به اجاره امتیاز تیم‌های پایه شهرخودرو تا سال ۱۴۰۳ به حمید زوهانی، بازیکن اسبق فوتبال ایران کرد. بعد از گذشت مدتی و با حضور حیدرپور به عنوان جانشین معمایی، مدیر جدید شهرخودرو اجاره امتیاز تیم‌های پایه به زوهانی را نادیده گرفت و تیم اجاره داده شده را فروخت!

روز دوشنبه اما اسماعیل حیدرپور مدیر عامل شهر خودرو به همراه مسعود معمایی مدیر سابق این باشگاه مشغول تماشای بازی امیدهای این باشگاه بودند که به یک باره و با حضور حمید زوهانی همه اختلافات قبلی سر باز کرد و صحنه هایی رقم خورد که کارنامه درخشان مدیران شهرخودرو در مشهد را درخشان تر از قبل کرد.

براساس شنیده ها زوهانی که از حضور مدیران باشگاه در مشهد مطلع شده بود، وارد ورزشگاه می شود و برای حل مشکلات بوجود آمده وارد هیئت فوتبال می شود که با حیدرپور روبرو و مدعی می شود مدیران باشگاه شهرخودرو تیم هایی را که تحت قرارداد او بوده اند را غیرقانونی واگذار کرده اند. اسماعیل حیدرپور هم در مقابل این برخورد ها اعلام می کند که زوهانی باید چک ضمانت به مالکان این باشگاه بدهد تا بعد از قرارداد، تیم های رده پایه را در همان رده ای که تحویل گرفته، تحویل بدهد.

بحث طرفین با وساطت دبیرهیئت فوتبال، به صورت موقتی تمام می شود اما حیدرپور و معمایی که سابقه مدیریت شان در شهر مشهد بر کسی پوشیده نیست، بیرون از ساختمان هیئت فوتبال یک بار دیگر به زوهانی تاختند و مدعی شدند این پیشکسوت فوتبال مشهد، برای امتیاز تیمش باید چک ضمانت بدهد که این بحث با مخالفت زوهانی همراه بود و بحث ها تا جایی بالا گرفت که قاضی پرونده شهرخودرو که اتفاقا در ساختمان هیئت فوتبال حاضر بود، این بار واسطه شد تا بحث ها آرام بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->