معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی جهان در اکتبر ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۳۳۹۰۰
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی جهان در اکتبر ۲۰۲۲
بنچمارک محبوب آنتوتو فهرستی از ۱۰ گوشی پرچمدار و بالارده قدرتمند اندرویدی در بازار جهانی برای ماه اکتبر ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل محصولات مجهز به تراشه‌های کوالکام و مدیاتک می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - در لیست مربوط به گوشی‌های پرچمدار، اکثر آن‌ها به تراشه‌های اسنپدراگون مجهز شده‌اند و در فهرست گوشی‌های بالارده، سهم چیپ‌های مدیاتک بیشتر از دنیای پرچمدارهاست.

در لیست مربوط به قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار، دو موبایل ایسوس در صدر قرار گرفته‌اند: ایسوس راگ فون ۶ و ۶ پرو که هردوی آن‌ها به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده‌اند. نکته جالب اینکه ایسوس راگ فون با ۱۶ گیگابایت رم، بالاتر از مدل پرو با ۱۸ گیگابایت رم قرار گرفته است. این گوشی‌های هوشمند به ترتیب امتیاز‌های ۱,۱۱۷,۰۷۷ و ۱,۱۱۶,۶۳۷ را کسب کرده‌اند.

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی جهان در اکتبر ۲۰۲۲

در رتبه سوم گوشی شیائومی ۱۲T پرو با امتیاز ۱,۰۶۱,۵۹۰ به چشم می‌خورد؛ گوشی هوشمندی که دوباره به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده است.

در این فهرست تنها یک گوشی از تراشه مدیاتک بهره می‌برد: ویوو X۸۰. این موبایل به چیپ دیمنسیتی ۹۰۰۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و توانسته امتیاز ۱,۰۰۵,۱۶۰ را به دست آورد.

در فهرست مربوط به قدرتمندترین گوشی‌های بالارده اندرویدی، در رتبه‌های اول تا چهارم با گوشی‌های مجهز به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ روبه‌رو هستیم. در رده اول گوشی ریلمی GT Neo ۳ با امتیاز ۸۱۷,۱۹۷ به چشم می‌خورد و در رتبه دوم پوکو X۴ GT با امتیاز ۷۹۷,۳۲۴ قرار گرفته است.

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی جهان در اکتبر ۲۰۲۲

از رتبه پنجم تا دهم لیست همگی به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده‌اند و امتیازی در بازه ۶۹۳ هزار تا ۷۲۷ هزار کسب کرده‌اند. علاوه بر این، تمام آن‌ها از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند.

منبع: دیجیاتو 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->