نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

دربی ۹۹ از دست فغانی پرید!

  • کد خبر: ۱۳۳۹۴۶
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
دربی ۹۹ از دست فغانی پرید!
داور سرشناس فوتبال کشورمان دربی ۹۹ را سوت نخواهد زد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اینکه علیرضا فغانی در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر قضاوت کرد صحبت‌هایی مبنی بر اینکه کمیته داوران قضاوت شهرآورد تهران را هم به او می‌دهد مطرح شد. اتفاقی که آن زمان با استقبال اهالی فوتبال هم روبرو شد و فغانی هم بی میل نبود تا یک بار دیگر در شهرآورد تهران سوت بزند.

در ادامه، اما وقتی کمیته داوران فدراسیون فوتبال نام فغانی را از لیست داوران بین المللی فصل آینده سال آینده خود خارج کرد، فغانی هم اعلام کرد که دیگر در فوتبال ایران قضاوت نمی‌کند و دیدار هفته پنجم نساجی مازندران مقابل مس کرمان آخرین بازی بود که او در لیگ ایران قضاوت کرده و دیگر قصد قضاوت در فوتبال ایران را ندارد.

با این حال در چند روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص اینکه کمیته داوران قصد دلجویی از فغانی را دارد و به همین دلیل می‌خواهد قضاوت دربی را به این داور بدهد مطرح شد. پیگیری ما نشان می‌دهد که نه تنها دلجویی از فغانی صورت نگرفته بلکه در صورت این اتفاقم فغانی برنامه‌ای برای حضور در لیگ ایران و قضاوت دربی ندارد تا به این صورت حضور او در این مسابقه بزرگ منتفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->