استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

پیروزی پشتیبانی نزاجای مشهد مقابل مس نوین کرمان در جام حذفی

  • کد خبر: ۱۳۳۹۷۳
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
پیروزی پشتیبانی نزاجای مشهد مقابل مس نوین کرمان در جام حذفی
تیم فوتبال پشتیبانی نزاجای مشهد با نتیجه ۳ بر یک مقابل مس نوین کرمان به پیروزی رسید.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پشتیبانی نزاجای مشهد و مس نوین کرمان در چارچوب مرحله دوم جام حذفی، عصر امروز در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که تنها نماینده مشهد در این دور از رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. هر 3 گل این دیدار را امیرحسن جعفری به ثمر رساند.

سرمربی پشتیبانی نزاجا: سطح بازیکنان پشتیبانی در حد و اندازه‌های لیگ برتر و لیگ یک است

عماد هاشمی، سرمربی پشتیبانی نزاجا پس از پیروزی در این دیدار بیان کرد: پس از دیدار با شهرداری کرج تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم و ریکاوری خوبی داشتیم. برای پیروزی در این دیدار و این نتیجه آمادگی داشتیم.

وی افزود: انتظار نداشتیم در این دیدار گل دریافت کنیم. علی‌رغم عملکرد خوبی که در خط دفاعی داشتیم، متاسفانه از نقطه‌ای گل خوردیم که پیش‌بینی آن را کرده بودیم و باید در طول هفته تمرینات بیشتری برای آن نقطه پشت‌سر می‌گذاشتیم.

سرمربی پشتیبانی نزاجا ادامه داد: از این پس خبرهای بهتری از تیم پشتیبانی خواهد آمد. امیدواریم از دیدارهای آتی گلی دریافت نکنیم و بازی‌ها را بدون گل خورده به پایان برسانیم.

هاشمی در خصوص عملکرد داوری گفت: داوران عملکرد خوبی داشتند، یک سری از اشتباهات در فوتبال وجود دارد، اما هیچ یک از اشتباهات خداراشکر عمدی نبوده است. در دیدارهای اخیر به خصوص در دیدار مقابل مرند تبریز داوران اشتباهات مکرری داشتند و از این ناحیه فشار زیادی روی تیم وجود داشت، اما در این دیدار داور بدون اشتباه ظاهر شد.

وی در خصوص درخشش امیرحسن جعفری خاطرنشان کرد: سطح بازیکنان پشتیبانی نزاجا در سطح لیگ برتر و لیگ یک است. امیرحسن جعفری و متین صفائیان در رقابت‌های آسیایی بازی کرده‌اند و ما از آنان توقع داریم، کما اینکه سایر بازیکنان پشتیبانی در این دیدار می‌توانستند گلزنی کنند، اما توپ‌هایشان به گل تبدیل نشد و امیرحسن جعفری به عنوان یک ستاره در تیم پشتیبانی درخشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->