نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

همه راضی به سقوط شهرخودرو!

  • کد خبر: ۱۳۳۰۶۴
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
همه راضی به سقوط شهرخودرو!
بازی فردای شهرخودرو با پارس جنوبی جم هم لغو شد تا وضعیت نماینده فوتبال مشهد مبهم‌تر از قبل دنبال شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور فردا برگزار می‌شود و بازی شهرخودرو مشهد و پارس جنوبی جم، مطابق انتظار لغو شد تا همه منتظر حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشند.

جلسه تعیین‌تکلیف تیم نابسامان لیگ‌یکی فوتبال مشهد تقریبا ۳ هفته پیش برگزار و به‌حکم سازمان لیگ قرار شد مدیران شهرخودرو در یک بازه زمانی دو هفته‌ای بدهی‌هایشان را بدهند و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان را باز کنند، اما این موعد هم به پایان رسید و هیچ اتفاق جدیدی رقم نخورد!

حالا، اما همه منتظر شنیدن حکم کمیته انضباطی هستند، حکمی که تقریبا از همان روز اول هم مشخص بود که بنا به قانون احتمالا این تیم را به ۲ رده پایین‌تر بفرستد. البته مدیران باشگاه شهرخودرو و هیئت فوتبال استان در یک مورد استثنائا با همدیگر اشتراک نظر دارند و آن هم امیدوار بودن به عطوفت کمیته انضباطی!

به نظر می‌رسد هم هیئت فوتبال و هم مالکان شهرخودرو، به سقوط این تیم راضی هستند، اما از طرفی هم نمی‌خواهند به ۲ رده پائین‌تر بروند. براساس قوانین کمیته انضباطی در پرونده‌های مشابه، نهایتا تا ۲ رده سقوط در انتظار شهرخودرو است، اما اگر شرایط و دفاعیات مدیران باشگاه راضی کننده باشد، شاید این کمیته تنها یک رده سقوط را برای این باشگاه در نظر بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->