محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان
سرخط خبرها

پدیده‌ای که رؤیایی نشد

  • کد خبر: ۱۳۴۰۹۷
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
پدیده‌ای که رؤیایی نشد
از شامگاه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ تا غروب ۲۶ مهر همین امسال، فوتبال خراسان ضرب المثل از عرش به فرش رسیدن را معنا کرد.

نماینده فوتبال مشهد با تصمیم سازمان لیگ از جدول رقابت‌های فوتبال لیگ یک حذف شد تا قطار نابودی این تیم به ایستگاه‌های پایانی اش نزدیک‌تر شود.

از شامگاه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ تا غروب ۲۶ مهر همین امسال، فوتبال خراسان ضرب المثل از عرش به فرش رسیدن را معنا کرد. شبی که در تبریز یحیی گل محمدی روی دست شاگردانش به آسمان پرتاب شد، تیم به آسیا رفت و عصری که بازیکن نماینده مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه به زمین خورد، فوتبال مشهد به قهقرا رفت.

هنوز تصویر مردمی که برای استقبال از تیم آسیایی شان به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد رفتند و کاروان شادی که راه افتاد، در ذهن هواداران مانده است، اما کسی آخرین بازی‌های این تیم در لیگ یک را به یاد نمی‌آورد.

آن طور که مشخص است، مشکلات نماینده مشهد در فوتبال ایران، ریشه در گذشته و اتفاقات حاشیه‌ای این تیم دارد که درپی اختلاف شدید مالک باشگاه با هیئت فوتبال خراسان، انواع واقسام اتفاقات عجیب در این تیم رخ داد؛ از بلاتکلیفی در نام این تیم تا حضور هم زمان دو سرمربی در محل تمرین گرفته و نیز نبود برخی امکانات ابتدایی در روز مسابقات. شهرخودرو با این وضعیت، نتوانست در لیگ برتر باقی بماند و راهی لیگ یک شد.

حال با حذف از مسابقات لیگ دسته اول، اولین تیم استان خراسان که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد شهری که صاحب مدرن‌ترین ورزشگاه فوتبال ایران است، هیچ تیمی در لیگ برتر و دسته اول ندارد تا سرنوشتی که پیش از این، تیم‌های مشهدی به آن دچار شده بودند، برای شهرخودرو هم تکرار شود.

پدیده مشهد که توانسته بود به عنوان اولین تیم خراسانی سهمیه آسیایی را کسب کند، سه سال پس از کسب سهمیه آسیایی در مسیری قرار گرفت که پیش‌تر در مشهد، پیام خراسان، ابومسلم و سیاه جامگان آن را طی کرده بودند و هواداران مشهدی باتوجه به سرنوشت آن تیم ها، امید چندانی به بازگشت پدیده به لیگ برتر ندارند.

در قضیه سقوط شهرخودرو، بدون شک تصمیم‌های عجیب وغریب مدیر این باشگاه چشم پوشی ناپذیر است، اما نگاهی به رفتار‌های غلط و مدیریت مغرضانه هیئت فوتبال استان به خوبی نشان می‌دهد که سیاست‌های غیراصولی متولی فوتبال در مشهد اگر بیشتر از دارودسته حمیداوی مقصر نبوده، سهم کمتری هم در این قضیه نداشته است.

بدون شک اگر روزی پرده مصلحت‌ها بیفتد، چهره واقعی خائنان فوتبال استان آشکار خواهد شد؛ همان‌ها که برای رسیدن به کرسی‌های قدرت از هیچ تلاشی کم نگذاشتند و اتفاقا این روز‌ها هم به جای اینکه از فجایع و آبروریزی‌های فوتبال استان متأثر باشند، به فکر رزرو صندلی هایشان در ورزشگاه‌های قطر هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->