وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

وزارت خارجه روسیه: آماده مذاکره بدون پیش‌شرط با اوکراین هستیم

  • کد خبر: ۱۳۴۲۰۲
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
  • ۱
وزارت خارجه روسیه: آماده مذاکره بدون پیش‌شرط با اوکراین هستیم
معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت، مسکو آماده مذاکره بدون پیش‌شرط درباره اوکراین است.

به گزارش شهرآرانیوز، بیش از نه ما ه از آغاز جنگ روسیه و اوکراین می گذرد و تلاش غرب برای پایان دادن به این جنگ تاکنون بی فایده بوده است. تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه روسیه نه تنها این کشور را منزوی تر نکرد بلکه اروپا را دچار بحران انرژی و کمبود گاز کرد. از طرفی کبود منابع غذایی باعث نگرانی های کشورهای غربی و تلاش بیشتر آنها برای پایان دادن به جنگ شد. 
  
«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت، مسکو آماده مذاکره بدون پیش‌شرط درباره اوکراین است. ریابکوف در جمع خبرنگاران گفت:

«می‌توانم این موضع را تصدیق کنم که آماده مذاکره بدون پیش‌شرط هستیم. پیش از این نیز آماده چنین اقدامی بودیم. کی‌یف گوش به فرمان حامیان غربی، گفت‌وگوها را در حالی که در حال پیشرفت بودند، مختل کرد».

«در آن زمان سند مشخصی در حال آماده شدن بود اما حالا دیگر این بحث‌ها مربوط به گذشته است. آنچه متعاقباً رخ خواهد داد به ما بستگی ندارد».

«اگر کی‌یف از پایتخت‌های مربوطه دستور بگیرد، شانس چنین گفت‌وگوهایی احتمالاً افزایش خواهد یافت. اما دوباره می‌گویم، هیچ مانعی در کار نبوده و گفت‌وگوها باید بدون پیش‌شرط باشند».

ریابکوف همچنین در جمع خبرنگاران گفت، مقامات روسیه و آمریکا به‌زودی درباره معاهده تسلیحات اتمی موسوم به «نیو استارت» در قاهره گفت‌وگو خواهند کرد.

وی با این حال گفت، در نشست گروه بیست که هفته آینده در اندونزی برگزار می‌شود، برنامه‌ای برای دیدار «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا وجود ندارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
تحریم ها اگر برای روسیه اثر نمی کرد هیچ وقت راضی به مذاکره نمی شد شکست های میدانی روسیه خبر از تاثیر بد تحریم ها می‌دهد اگر به این منوال درگیریها ادامه دهد شکست نهایی برای روسیه اتفاق خواهد افتاد وشاید هم تجزیه دوباره روسیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->