سرخط خبرها

فروش ۲۸ میلیون دلاری «پلنگ سیاه ۲» در افتتاحیه

  • کد خبر: ۱۳۴۲۶۱
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
فروش ۲۸ میلیون دلاری «پلنگ سیاه ۲» در افتتاحیه
«پلنگ سیاه ۲» جدیدترین فیلم مارولی در افتتاحیه خود ۲۸ میلیون دلار فروش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ "پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه" در پیش نمایش خود در روز پنجشنبه ۲۸ میلیون دلار فروش کرد. این فروش باعث شد تا این فیلم عنوان پانزدهمین پیش نمایش پرفروش را برای خود ثبت کند و در ۴ هزار و ۳۹۶ سالن سینما اکران شود.

این فیلم به عنوان دنباله "پلنگ سیاه" محصول سال ۲۰۱۸ است که در پیش نمایش خود ۲۵ میلیون دلار و در کل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرد. از فیلم جدید انتظار می‌رود که بتواند در افتتاحیه خود تا پایان هفته ۱۷۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. قسمت اول این مجموعه در افتتاحیه خود توانست ۲۰۲ میلیون دلار فروش داشته باشد و اولین فیلم مارول تبدیل شود که نامزد بهترین فیلم در اسکار شده است. قسمت جدید "پلنگ سیاه" در فروش جهانی خود از چهارشنبه نیز توانست در ۴۳ کشور دنیا ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کند.

برخی پیش‌بینی‌ها افتتاحیه «واکاندا برای همیشه» را در بازه ۱۸۵ تا ۲۰۰ میلیون دلاری قرار می‌دهند که آن را به بزرگترین افتتاحیه سال تبدیل می‌کند. در حال حاضر، فیلم جدید «دکتر استرنج» با فروش ۱۸۷ میلیون دلاری خود در ماه می، رکورد سال ۲۰۲۲ را در اختیار دارد. دیگر افتتاحیه برتر سال شامل فیلم‌های «ژوراسیک ورلد مینیون» (۱۴۵ میلیون دلار)، «ثور: عشق و تندر» (۱۴۴ میلیون دلار)، «بتمن» (۱۳۴ میلیون دلار) و «تاپ گان: ماوریک» (۱۲۶ میلیون دلار) هستند.

«پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» تاکنون ۶۶ میلیون دلار پیش فروش بلیت داشته است که آن را بعد از فیلم «دکتر استرنج» قرار داده است. با این حال، این فیلم از نظر پیش فروش بلیت بالاتر از «ثور: عشق و تندر» در ماه جولای است که با ۷۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان به پایان رسید و ۲۹ میلیون دلار در پیش‌نمایش فروش داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->