نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پیشنهاد جنجالی نشریه پرتیراژ فوتبال پرتغال به سرمربی این تیم در جام‌جهانی؛ مثل تنهاخ به رونالدو زیاد بازی نده!

  • کد خبر: ۱۳۴۴۲۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
پیشنهاد جنجالی نشریه پرتیراژ فوتبال پرتغال به سرمربی این تیم در جام‌جهانی؛ مثل تنهاخ به رونالدو زیاد بازی نده!
در فاصله چندروز تا آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲، تردید‌هایی درباره جایگاه و درخشش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم‌ملی کشورش مطرح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رونالدو در مراسم دریافت جایزه بهترین گل‌زن تاریخ دیدار‌های ملی که سپتامبر گذشته در پرتغال برگزار شد، گفت که نه‌تن‌ها در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهد داشت، بلکه قصد دارد در یورو ۲۰۲۴ هم به میدان برود.

ریکاردینیو، ستاره فوتسال پرتغال، در مراسمی که همان شب برگزار شده بود، روی صحنه آمد تا از او هم تقدیر شود. این بازیکن در سخنرانی‌اش تأکید کرد که تصمیمش برای ترک تیم‌ملی برای اینکه فرصت بیشتر به بازیکنان جوان بدهد، درست بوده است. در همان لحظه که این صحبت‌ها مطرح شد، دوربین‌های سالن بلافاصله واکنش رونالدو را بین حضار نشان دادند. در سال‌های گذشته جایگاه رونالدوی ۳۷ ساله هرگز تا این حد زیر سؤال نبوده است.

رونالدوی کمتر، پرتغال بیشتر

روزنامه «آبولا» که قدیمی‌ترین و معروف‌ترین روزنامه ورزشی کشور پرتغال است، به‌تازگی تیتر «رونالدوی کمتر، پرتغال بیشتر» را روی جلدش برد که تأثیرگذاری این بازیکن در زمین بازی را زیر سؤال می‌برد. تیاگو فرناندز، مربی سابق پرتغال و کارشناس فعلی تلویزیون این کشور، حتی مدعی شد که دلیل حضور رونالدو در ترکیب اصلی این تیم در بیشتر دیدار‌ها این است که او تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی چند دقیقه بازی کند، نه فرناندو سانتوس.

این بحث‌ها درباره رونالدو که اجازه دارد رفتار خاصی در تیم داشته باشد، جدید نیست، اما صحبت درباره آن در پرتغال همیشه ممنوعه به‌نظر می‌رسید، اما حالا دیگر چنین چیزی وجود ندارد. رونالدو برای اولین‌بار در دوران فوتبالش درحالی به جام‌جهانی قدم خواهد گذاشت که با تردید‌های بسیاری درباره اینکه آیا شایستگی حضور در این تیم را دارد یا خیر، روبه‌روست.

کریستیانو به‌جای سرمربی تصمیم می‌گیرد

رونالدو در ۹ بازی قبلی‌اش برای تیم‌ملی پرتغال پیش از جام‌جهانی نتوانسته است در هشت بازی گل‌زنی کند، اما برخلاف اتفاقی که برای سایر بازیکنان قدیمی مانند روی پاتریسیو یا ژوائو موتینیو رخ داد، هیچ خدشه‌ای به جایگاه او در ترکیب اصلی وارد نشده است. اینکه او، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور، باعث شده است مدیریت‌کردن این اوضاع برای سرمربی تیم‌ملی پرتغال دشوارتر هم بشود.

آنتونیو تادیا، کارشناس فوتبال پرتغالی که از سال ۱۹۹۲ درحال پوشش‌دادن مسابقات این کشور است، دراین‌باره اظهار کرد: «من معتقدم بیشتر هواداران پرتغال همچنان به کریستیانو به‌عنوان بهترین بازیکن دنیا نگاه می‌کنند، اما تعدادی هم هستند که او را زیر سؤال می‌برند. افراد بسیاری باور دارند که او هرطور دوست دارد بازی می‌کند. در واقع هواداران به این باور رسیده‌اند که اختیار سانتوس دست رونالدوست و او هرکاری را که کریستیانو بخواهد، انجام می‌دهد. من همچنان فکر می‌کنم این بازیکن می‌تواند در ترکیب این تیم بسیار مفید باشد، اما مهم این است که تعادل درستی درباره نحوه استفاده از او ایجاد شود، چون او دیگر شرایط فیزیکی سابق را ندارد. نکته مهم این است که آیا او قادر به درک این موضوع هست یا خیر.»

سانتوس مسیر تنهاخ را خواهد رفت؟

جدا از همه جنجال‌های پیرامون این بازیکن، یک نکته در اردوی پرتغال تغییری نکرده است؛ همه هم‌تیمی‌های او از رونالدو به‌عنوان بهترین بازیکن دنیا نام می‌برند. برنده پنج توپ طلا که از حدود سال ۲۰۰۳ در تیم‌ملی حضور دارد، حالا آماده است تا در پنجمین جام‌جهانی دوران فوتبالش به میدان برود.

او با ۱۱۷ گل زده بهترین گل‌زن دیدار‌های ملی است، اما به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم‌ملی پرتغال برای موفقیت چاره‌ای ندارد که مانند سرمربی این بازیکن در منچستر، منافع تیمش را برای قهرمانی در جایگاهی بهتر قرار دهد و اجازه ندهد که این ستاره پرتغالی در جایگاهی بالاتر از تیم قرار بگیرد. تنهاخ در بازی‌های این فصل منچستریونایتد بار‌ها رونالدو را روی نیمکت نشاند و فقط در دقایقی که به او در ترکیب نیاز داشت، رونالدو را به ترکیب اضافه کرد. حالا باید ببینیم آیا سانتوس هم می‌تواند در تیم‌ملی پرتغال چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد یا اسیر محبوبیت فوق‌ستاره پرتغالی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->