نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رونالدو در جشن پرتغال شرکت نکرد

  • کد خبر: ۱۳۸۷۲۵
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
رونالدو در جشن پرتغال شرکت نکرد
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در جشن پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ هم تیمی‌هایش را همراهی نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه ۱-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید.
گونچالو راموس در غیاب رونالدو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرتغال سه گل به ثمر برساند تا رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت رسانده باشد.
فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در این بازی از رونالدو استفاده نکند و او را روی نیمکت قرار داد، تصمیمی که به وضوح به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامد. این اولین بار پس از یورو ۲۰۰۸ بود که رونالدو در یک دیدار پرتغال کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد.
این ستاره سابق منچستریونایتد در دقیقه ۷۳ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک گل نیز زد که به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد.
تصاویر منتشر شده از پایان این دیدار نشان می‌دهد که در حالی که تمامی بازیکنان پرتغال مشغول خوشحالی و ابراز احساسات به هواداران حاضر در ورزشگاه بودند، رونالدو از آن‌ها فاصله گرفته است و به تنهایی به سمت رختکن می‌رود و در شادی آن‌ها حضور ندارد.
هیچ یک از بازیکنان پرتغال او را همراهی نمی‌کند و همه ترجیح دادند که پس از پایان این پیروزی پر گل در زمین بمانند و در کنار هم خوشحالی کنند. بسیاری معتقد هستند که این رفتار نشانگر خشم رونالدو از نیمکت نشینی و در عین حال فاصله او با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->