تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

بازنشستگان نگران فیش حقوقی معوقات خود نباشند، واریز می‌شود (۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۴۴۷۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
  • ۲
بازنشستگان نگران فیش حقوقی معوقات خود نباشند، واریز می‌شود (۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱)
بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران از پرداخت معوقات بازنشستگان همراه مستمری آن‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از بازنشستگان کارگری نسبت به عدم صدور فیش معوقات خود انتقاد کردند؛ معوقه فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح همراه مستمری آبان در حال پرداخت است و بازنشستگانی که هنوز نوبت پرداخت آن‌ها نرسیده؛ می‌گویند: فقط فیش مستمری آبان صادر شده و نمی‌توانیم فیش معوقات را در سامانه ببینیم.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه با تاکید بر اینکه حتما معوقه فروردین با مستمری این ماه به حساب تمام بازنشستگان سایر سطوح کارگری واریز می‌شود؛ می‌گوید: ملاک پرداخت است که در حال انجام است؛ بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» شروع می‌شود، روز گذشته مستمری آبان به همراه معوقه فروردین را دریافت کنند و مطالبات سایر بازنشستگان نیز به ترتیب حروف الفبا واریز خواهد شد.

به گفته وی، مشخص نیست چرا سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور فیش‌های معوقات اقدام نکرده، اما مهم این است که پرداخت در حال انجام است.

ایزدان خطاب به بازنشستگان سایر سطوح گفت: براساس حروف الفبا و به همان ترتیبی که در ماه‌های گذشته معمول بوده، مستمری بازنشستگان و یک ماه معوقه به حساب واریز می‌شود؛ ماه آینده نیز معوقه اردیبهشت همراه مستمری آذرماه پرداخت خواهد شد و هیچ جای نگرانی نیست.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا ابراهیمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
باسلام خدمت همه پیشکسوتان عزیز که نور این صفحات زرد آنان را بازنشسته می نامند ما نگران فیش هستیم چون نمی دانیم پول واریز شده چیست؟! ۱/۵ میلیون واریزی چیست؟ فقط توضیح بدهند من حقوقم ۶ تومن اضافه شده اینور هم مدعی هستید ۱ م دیگر با ۵۱۵ هزار تومن می شود ماهی ۱/۵ ؟! حتی باکسر ۱۰٪ پرداخت شده که جای بحث دارد.
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
2
چراامروزمستمری ابان منوواریزکردندولی معوقات فروردین راواریزنکردند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->