دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها
فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

کشف ۹ هزار قرص روانگردان در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۴۵۹
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کشف ۹ هزار قرص روانگردان در مشهد
در پی ردزنی‌های دقیق مأموران کلانتری طبرسی شمالی ۹هزار قرص روانگردان در مشهد کشف و عامل توزیع آن نیز دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح ماجرا به قدس گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز و براساس گزارش‌های واصله چند نفر بر اثر استفاده قرص‌های روانگردان و توهم‌زا دچار مسمومیت شدند و برخی هم جان خود را از دست داده‌اند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی ادامه داد: با توجه به اهمیت ماجرا چندین جلسه با حضور پلیس‌های تخصصی مستقر در کلانتری‌ها گذاشته شد و در جمع‌بندی اقدامات کارشناسانه مناطقی که بیشترین درگیری با ماجرا را داشتند و توزیع قرص‌های توهم‌زا در آنجا صورت گرفته شده بود مشخص و چند تیم زبده پلیسی مأمور شدند عامل و یا عاملان اصلی توزیع قرص‌های روانگردان را مورد شناسایی و پیگرد قرار دهند.


شناسایی مرد چهل و چهار ساله در طبرسی


سرهنگ عباس صارمی ساداتی تصریح کرد: برپایی همین اقدامات و عملیات ردزنی در چند منطقه شهر کلید خورد و مأموران به صورت شبانه‌روزی و نامحسوس افراد مشکوک را تحت‌نظر قرار دادند.
رئیس پلیس مشهد عنوان کرد: به واسطه این سلسله اقدامات بود که چند روز پیش تیم‌های تجسس کلانتری طبرسی شمالی گردش کاری خود را به فرماندهی انتظامی مشهد ارسال و اعلام کردند فردی حدوداً چهل‌وچهار ساله در بولوار طبرسی دوم به صورت گسترده‌ای در حال توزیع انواع قرص‌های روانگردان و توهم‌زاست.
وی افزود: این‌گونه بود که دستور شناسایی محل تخلف و نحوه ارتباط گیری متهم با دیگران صادر شد و در پی آن مشخص شد متهم میانسال قرص‌های ممنوعه را به افراد جوان منطقه می‌فروشد و خودش هم در همان حوالی زندگی می‌کند.


کشف انواع قرص توهم‌زا و ممنوعه


فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: وقتی مستندات کافی جمع‌آوری شد هماهنگی قضایی برای انجام آخرین مرحله از عملیات پلیسی هم صورت پذیرفت و فرد مجرم که یکی از عاملان اصلی فروش قرص‌های روانگردان در مشهد بود، در محل اختفایش محاصره و دستگیر شد.
پس از دستگیری متهم مأموران کلانتری طبرسی شمالی به دقت خانه او را مورد بازرسی قرار دادند که حدود ۹ هزار انواع قرص روانگردان که در محل مخفی شده بود به همراه تعداد زیادی شربت متادون و قرص‌های ترامادول کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به گستردگی اقدامات مجرمانه صورت گرفته از سوی متهم، مأموران در تلاش هستند تا دیگر جرایم مرد میانسال را کشف و همدستان احتمالی دخیل در این ماجرا را دستگیر کنند.

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: والدین روی رفتار نوجوانان و جوانان خود به دقت نظارت داشته باشند و در صورتی که در رفتار آن‌ها تغییراتی مشاهده کردند به‌سادگی از کنار ماجرا عبور نکنند.

منبع: قدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->