شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟
سرخط خبرها

درخشش لژیونر‌های والیبال در اروپا

  • کد خبر: ۱۳۴۶۳۶
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
درخشش لژیونر‌های والیبال در اروپا
نمایش خوب بازیکنان ایرانی در قاره سبز ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شاید کلمه لژیونر تا چند سال قبل فقط به فوتبالیست‌هایی خلاصه می‌شد که به لیگ‌های اروپایی یا کشور‌های عربی ترانسفر می‌شدند و برای باشگاه‌های خارجی بازی می‌کردند. اما درخشش سال‌های گذشته تیم‌ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های جهانی باعث شد امروز در این رشته ورزشی لژیونر‌های فراوانی در باشگاه‌های مختلف دنیا داشته باشیم. ابتدای این هفته تعدادی از این لژیونر‌ها در ترکیب تیم‌های باشگاهی خود به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم از خود به‌جا گذاشتند.

عملکرد خوب شریفی در سوپرلیگ ترکیه

مرتضی شریفی دیگر لژیونر والیبال کشورمان است که در سوپرلیگ ترکیه و تیم گالاتاسرای حضور دارد. او در بازی‌های گذشته جزو بهترین بازیکنان گالاتاسرای و حتی سوپرلیگ ترکیه بوده است. گالا در هفت بازی قبلی خود در سوپرلیگ ترکیه به پنج پیروزی دست یافته و فقط در دو دیدار شکست خورده بود؛ مسابقاتی که اتفاقا مرتضی شریفی عملکرد درخشانی را در آن‌ها از خود به نمایش گذاشت.

در همین راستا شنبه‌شب گالاتاسرای از سری مسابقات هفته هشتم سوپرلیگ ترکیه به‌مصاف بورسا رفت و موفق شد حریف سرسختش را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد تا همچنان به روند خوب خود در هفته‌های گذشته ادامه داده باشد. شریفی در این دیدار نیز عملکرد خوبی داشت و هفده امتیاز برای گالا کسب کرد.

خروج یاران معروف از بحران

در بین والیبال‌دوستان ایرانی، سعید معروف، پاسور و کاپیتان سابق تیم‌ملی کشورمان، از محبوبیت زیادی برخوردار است. این لژیونر والیبال کشورمان هم این فصل به سوپرلیگ والیبال ترکیه و تیم فنرباغچه پیوسته است. با وجود سرمایه‌گذاری تابستانی باشگاه فنرباغچه انتظار می‌رفت این تیم به‌عنوان یک مدعی جدی در رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه ظاهر شود، اما این تیم که از معروف در ترکیب خود بهره می‌برد، تا اینجا دور از انتظار و ناامیدکننده عمل کرده است.

با وجود این، فنرباغچه شنبه‌شب در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به‌مصاف توکات رفت و موفق شد در جدالی آسان و یک‌طرفه حریفش را در سه دست متوالی شکست دهد. یاران معروف با این پیروزی، موقف از بحران خارج شدند و به رتبه هفتم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کردند.

امتیاز‌های بیک برای پیروزی کافی نبود

محمدرضا بیک از لژیونر‌های والیبال ایران است که بعد از یک دوره حضور در لیگ پرتغال در این فصل تصمیم گرفت برای باشگاه آکاوالی در لیگ فنلاند توپ بزند. اتفاقا بیک شروع نسبتا خوبی را هم در تیم جدید خود تجربه کرده است. علی فضلی، بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ فنلاند، نیز در آکاوالی حضور دارد تا این تیم قدرتمند از دو بازیکن توانمند ایرانی بهره ببرد.

در همین راستا دیروز آکا در چارچوب دیدار چلنج‌کاپ لیگ اروپا به‌مصاف فونته باستاردو رفت و در جدالی یک‌طرفه با نتیجه ۳ بر ۰ شکست خورد تا امید‌های آن‌ها برای صعود کاشته شود. محمدرضا بیک در این بازی ۱۰ امتیاز شامل یک دفاع، یک سرویس و هشت حمله کسب کرد. همچنین با موفقیت ۵۶ درصدی در دریافت اول و ۴۹ درصدی در حمله، عملکرد درخشانی از خود به‌جا گذاشت. بازی برگشت دو تیم چهارشنبه در فنلاند برگزار می‌شود و آکا امیدوار است با برد در این بازی به مرحله بعد صعود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->