نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

صحبت‌های کی‌روش در آخرین کنفرانس مطبوعاتی پیش از جام جهانی+ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۴۶۴۲
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
صحبت‌های کی‌روش در آخرین کنفرانس مطبوعاتی پیش از جام جهانی+ویدئو
کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی حضور یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش پس از بدقولی یک روزه، امروز صبح در کنفرانس خبری پیش از اعزام به جام جهانی قطر شرکت کرد و صحبت‌های مهمی را بیان کرد.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در درجه اول اجازه بدهید عذرخواهی کنم از تک تک شما بابت لغو کنفرانس خبری دیروز. قرار بود کنفرانس داشته باشیم و لیست‌مان را اعلام کنیم، اما مجبور شدم کنفرانس را لغو کنم.

وی افزود: همیشه دور و اطراف ما این شایعات وجود دارد. سردار به همراه یکی از مربیان بدنساز ما از دیروز وارد قطر شده‌اند و این نشان می‌دهد که این موضوع درست نیست.

کی‌روش درباره دلیل غیبت در تمرین و نشست خبری دیروز تصریح کرد: من شرایط را پنهان نکردم. مطمئنا یکسری مسائل و مشکلات وجود دارد، ولی وظیفه ما این است که مشکلات را حل کنیم. همیشه تلاش می‌کنم که بجنگم و مسائل را حل کنم. شما من را سالیان سال است که می‌شناسید.

همانند همه اقشار مختلف مانند پزشکان، دندان‌پزشکان، مهندسان و کشاورزان، ما سازنده خوشحالی، افتخار و غرور هستیم. تمام تلاش ما این است که به بهترین‌ها متعهد باشیم و با روحیه جنگ‌جویانه و پیروز بازی کنیم و سعی می‌کنیم موفقیت را برای فوتبال ایران کسب کنیم. من نمی‌خواهم هیچ‌کسی به این اصل پایه‌ای فوتبال شک داشته باشد. وظیفه ما این است که درون زمین به عنوان یک تیم، الگو باشیم. یک تیم متحد و تیمی که هماهنگی را نشان می‌دهد. ما برای هواداران و فوتبال بازی می‌کنیم و به عنوان سازندگان غرور، شادی و افتخار، مطمئنا برای هواداران فوتبال ایران بیشترین تلاش را می‌کنیم.

ویدئو صحبت‌های کارلوس کی‌روش پیش از اعزام به قطر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->