نصب و راه‌اندازی دستگاه آب‌شیرین‌کن در ۹ روستای مشهد آیا تجربه بافت تاریخی یزد برای مشهد مفید است؟ لزوم بازنگری در محدودیت‌های درآمدی شهرداری‌ها اعمال‌قانون ۱۸۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آمادگی کامل حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خراسان‌رضوی، رتبه اول به‌روزرسانی اسناد اجاره‌ای در کشور + فیلم مشارکت بی‌سابقه مردم مشهد در اجرای پروژه‌های شهری مشهد، قله نهضت آسفالت کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان امام‌خمینی(ره) و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: دستگاه حفار تونل خط ۳ متروی مشهد به زودی وارد قاسم‌آباد می‌شود گل‌های پاییزی به زودی میهمان مشهد می‌شوند  یادی از حاج علی شمقدری، یار دیرین رهبر معظم انقلاب | نیم قرن غیرت و صدق و وفا درباره محله «مهرآباد» که روزگاری از گزینه‌های سرمایه‌گذاری انگلیسی‌ها و یهودیان بود | توطئه‌چینی با تریاک مشهد علیه چین ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی، میدان فهمیده و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۵۴۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) خیابان ثنایی۳ در محله خاتم‌الانبیا(ص) مشهد در انتظار بازگشایی تهیه مدل جامع ریسک فرونشست زمین در مشهد لزوم تغییر محدوده کلان‌شهر مشهد شهروند خبرنگار | درخواست تغییر مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده
سرخط خبرها

خراسان رضوی بارانی می شود

  • کد خبر: ۱۳۵۳۵۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
خراسان رضوی بارانی می شود
بارش باران در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز شده است و طی امروز بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز،کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی،  آیدا فاروقی در رابطه با وضعیت جوی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز شده است و طی امروز بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در نیشابور به میزان ۵ میلی متر ثبت شده است و طی این مدت بارندگی‌ها در شمال غرب، بخش‌هایی از نیمه جنوبی و غرب خراسان رضوی گزارش شده است.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته تا پایان ساعت امروز بیشتر مناطق استان شاهد رگبار باران و در نقاط مستعد همراه با رعد و برق خواهد بود.

فاروقی اضافه کرد: این بارندگی‌ها در مناطقی از شمال غرب، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز استان خراسان رضوی موجب جاری شدن روان آب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه استان رشتخوار با یک درجه سلسیوس و گرم‌ترین منطقه، درگز با ۲۵ درجه گزارش شده است.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس و بیشینه دمای این شهر ۱۷ درجه پیش بینی شده است.

وی افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی برای فردا، شنبه به تدریج افزایش یافته و شاهد هوای گرم‌تری در استان نسبت به امروز خواهیم بود.

زمانی خاطرنشان کرد: کودکانی هم که سرپرست ندارند، سیر قانونی دارد و باید هم برای آوردن آنها به شیرخوارگاه‌ها و هم برای ترخیص و دادن به خانواده‌ها دستور قضائی داشته باشیم. یک فرآیند بینابینی است و اینگونه نیست که بهزیستی رأسا تصمیم بگیرد. به همین دلیل سیستم‌های قضائی و ثبت احوال و سیستم‌های اداری دیگر در این موضوع باید نقش‌آفرینی کنند تا بتوانیم فرزندان را با سرعت بیشتری برای فرزندخواندگی واگذار کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->