بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اواخر هفته گرم و آفتابی در خراسان‌رضوی (٢٨ اردیبهشت ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۶۴۶۹۸
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
اواخر هفته گرم و آفتابی در خراسان‌رضوی (٢٨ اردیبهشت ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:امروز و فردا در سطح استان جوی پایدار برقرار است و دما تا روز یکشنبه روند افزایشی دارد و استان گرم خواهد بود.

سارا حکمی  در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان با ۶ درجه و مهولات  با ٢٨ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌‌ سبزوار با سرعت ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین بیشترین میزان بارش از فریمان به میزان کمتر از یک دهم  میلیمتر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١١ و ٢٠ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٩ درجه و در سردترین ساعات به ١٣ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز  و فردا در سطح استان جوی پایدار برقرار است، اما از روز شنبه آینده افزایش ابرناکی و سرعت و شدت وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از یکشنبه بعدازظهر با گسترش جریانات ناپایدار جوی به تدریج شاهد بارش باران از نواحی شمال غرب و غرب استان خواهیم بود و روزهای دوشنبه و سه شنبه اکثر نقاط استانی بارانی می‌شود.

گفتنی است؛ دما تا روز یکشنبه روند افزایشی دارد و استان گرم خواهد بود.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٧٣ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨٢ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه چمن ناسالم و ایستگاههای ماشین ابزار و طرق پاک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->